♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Bröstförstoring

Av Suss - 13 juli 2011 10:05

Senaste tiden har jag funderat mycket och ofta över bröstförstoring. Jag har mer eller mindre alltid varit

missnöjd med mina små bröst. I en push up bh ser det

väl okey ut. Men naken eller i en liten bikini ser dom nästan

obefintliga ut. Eller det känns i alla fall så.

Varför ska jag gå runt och fundera över det,

när man kan göra nåt åt det? Egentligen?

Flera av mina bekanta som gjort en förstoring har gjort

det på Calanderska här i Göteborg. Innan var jag 100 

på att jag skulle göra det just där!

Men.. Nu har jag hittat en annan klinik, som tyvärr

ligger i Malmö eller Landskrona.

Det är iofs inte jätte långt. Men eftersom man ska tillbaka

efter först 1 vecka sen 4 veckor och sen efter 3 månader,

så känns det som en hel del mer kostnader.

Men det kan det ju vara värt. Dom verkar jätte duktiga.

www.citadellkliniken.com







Det är mycket pengar det handlar om,

åh jag som helst ville sparat ihop till det mesta.

Men det känns som det kommer ta ett tag och det är ju NU,

när jag fortfarande är ung o fräsch som jag vill ha dom!

Ska överväga detta noga inom snaraste fram tiden.


David tycker förstås att jag inte behöver göra det,

Men det skulle stärka mitt självförtroende jätte mycket.

Det är något jag verkligen velat göra, men inte pratat om så mycket.

Syrran gjorde ju förstoring för typ snart 2 år sen tror jag?

Varför skulle inte jag kunna!  







Jaja, nog om det. Ska fundera !!




Imorse var det as segt, ville inte alls till gymmet.

Tog bilen dit, stackars Nadja fick promenera ensam.

Men jag orkade verkligen inte.

Var ju där igår kväll med David, promenerade bara lite och solade...

Jag vill se resultat nuuuu!!!

Fan om det inte ger resultat.

Jag har fortfarande inte mätt eller vägt mig.

Ska ha lingonvecka snart så det får nog bli efter det... Isf.


Jag vet inte om det känns som någon skillnad.

Men magen har noog blivit lite plattare? Och armarna något fastare.

Men det är kanske bara inbillning?

Igår kände jag mig as fläskig. Hum  







Idag börjar jag jobba sent, igen..

Igår fick jag ingenting vettigt gjort, somnade på soffan o slappade

tills det var dags att gå iväg o jobba några timmar..

Vet inte vad jag ska hitta på idag, men om jag inte gör nåt så

kommer jag nog göra samma som igår.

Skulle behöva städa lite här hemma, får väl roa mig med det.

En dusch först bara! Så man piggnar till.



Pok Susannne 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards