♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Helgens bravader

Av Suss - 25 juli 2011 09:29

Helgen ;


På fredag förmiddag åkte Katarina och jag in till stan. Eller nej de va nog i tordags?

Shoppade i alla fall några linnen och en klänning..

Fredag kväll hängde vi hos Nadja & Koffe.

Vi slingade håret på varandra bla.. 


Lördag åkte vi till Marstrand, kollade fästningen lite..

Det var helt uuunderbart väder där borta.

Men när vi åkte hemifrån såg det ut att bli dåligt väder så vi hade ju tagit på oss lång byxor o lång ärmat. Höll ju på att svettas ihjäl!

När vi drog hem planerade vi att åka in till stan o sätta oss på nån ute servering, men det sket ju sig för när vi åkte hem så kom de mer o mer mörka moln och när vi var hemma spö regnade det!!

Vi åkte i alla fall in till stan lite senare,det var uppehåll. Bestämde oss för att spela minigolf.

Vi hann gö halva banan så började de spö regna igen! Vi sket i resten av banan och drog för att käka.

Vi fastnade kvar på den restaurangen ett tag, tog några öl och sen drog vi vidare o tog en öl på ett annat ställe. Var la hemma runt 01. 


Söndagen, igår alltså.. Vaknade f*n klockan 13.00

Sov bort halva dan..

Runt 17-18 drog vi in till bion, kollade på Transformer 3 i 3D. Ganska coolt!!
Förresten så såg jag 1an på lördagen och 2an igår på förmiddagen innan vi drog till bion.

Nu spyr jag på transformer. Hahah! Nevars..

När vi kom hem slingade jag håret på Nadja, igen.

Hon ville ha lite mer slingor..

Svårt att färga ljusa slingor på en som nästan har svart hår. I fredags tog vi två stycken paket, igår hade hon bara ett. Så dessa blev inte lika ljusa..

När vi kom hem var klockan nästan 00.00

Hoppa i säng och somnade bums!


Idag ringde klockan 6.30, vi drog iväg till gymmet.

Ingen av oss hade ätit nåt, slänge bara i oss varsin protein drink. Nadja höll på att svimma när vi tränade. Shiet.. Vi måste nog äta lite mer..

Jag kände mig änna också skakig och snurrig.

När jag åkte hem stannade jag på Ica för att köpa bacon. Hittade panelgardiner på rea.

Kunde inte låta bli så det blev ett par vita & två med mönster på. Ups, o i flera dagar har jag tjötat om att jag ska spara denna månaden. Kommer ju gå sådär.. Men dom va ju i alla fall på rea. Hehe

Köpte ju såna lila tyll gardiner i förr förra veckan på Ikea till vardagsrummet. Blev inte så najs som jag täntke mig.. Och i förra veckan när jag va hos syrran köpte jag vad jag trodde skulle va rosa panelgardin (typ gammelrosa) till sovrummet + en svart. Blev inte alls som jag tänkt mig heller. Suck!


Nu hade jag tänkt mig en liten dusch och gö mig ordning. Funderar på att lämna tillbaka klänningen jag köpte förra veckan. Kommer inte använda den känner ja.. Sen e det dags att jobba om några timmar.


Förresten så fyller jag år om 2 dagar.

Alla undrar vad jag önskar mig, men jag har inte den blekaste. Har för mig att jag önskat mig massa saker, men ingenting viktigt tydligen, eftersom jag inte minns Vad?! Förslag?


Pok Susannne 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards