♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Suss - 6 september 2011 11:00

Först tänkte jag börja med att jag blev vrålförkyld igår.

Det började på morran med att jag var torr i halsen o sen blev det

bara värre. Näsan började rinna mm..

Jobbade mina timmar sen kände jag mig döende.

När jag kom hem slappade vi bara, David bakade bröd.

Minns inte vad det hette, men det smakade lite som Liba bröd. Mums.

Jag fixade ihop lite lasagne, som skulle fylla David´s matlåda.

Hans arbetskompis har börjat med matlåda så nu ville han också köra det.


Sovit ganska så bra inatt ändå. Trodde det skulle bli en   natt. Hih

Känner mig något bättre idag, men hade gääärna varit sjuksriven o legat

hemma hela dagen. Men det blir till att knalla iväg 3½ timme sen iaf.

Det där med karens o tjafset om att någon annan måste hoppa in

känns så onödigt. Så jag får glatt hoppa iväg sen!

Det är ju trots allt bara 3½ timme, ska inte klaga. 


Imorse var vi och hämtade bilen som var hos farbror bildoktorn igår.

Vi har hört nåt konstigt ljud senaste 2veckorna, så vi tänkte det var

lika bra att ta tag i det med en gång.. Fasade att det skulle vara hjul-

lagret. Men det var "bara" lite bromskivor o så som skulle bytas.

Hela kalaset gick på 4.400 :- KUL utgift.

Åh vi som hade den på service i Juni. 

Läste iofs i service papprena, där stod det slitage på några saker...

Så det var ju ganska väntat, om man hade läst papprena!  


Efter det slappade jag hemma, åt lite frukost & vitaminer !

Vid nio tiden körde jag mormor till mammografin, som flyttat..

Ligger numera i Gårdsten i en lägenhet. Ehrm

Känns ju sådär seriöst. Men men..

Vi hade fått en vägbeskrivning på kallelsen, vi följde den och sen

fick vi GÅ över en hel gård för att komma rätt.

Åh visst, mormor Kan promenera en hel del nu för tiden..

Men i alla fall, hon blev vansinnig o flippade samtidigt som det kom

2 stycken som jobbar där, en sköterska och en med cevila kläder på sig..

Dom försökte berätta för mormor att det öppnade Igår och att skyltar

osv inte hunnit komma upp. Men mormor hon flippade på och sen när

den cevil klädde kvinnan gått där ifrån säger sköterskorna att dom tyckte

det var bra att hon skällde lite på henne. HAHA

Dom var inte heller helt nöjda med att ha flyttat till en annan lokal.

Inte undra på att Evelina (kusinen) uppfattat mormor som såhär

 

 *FNISS* Älskar dig mormor, du é grym!



Tog lite foton igår, tänkte försöka bli lite bättre på det..

Här har ni en bild på David´s jeans som sprack när vi bowlade

i lördags. Fan va vi garvade. HAHA!

   

Dom sprack inte hela vägen ner, ungefär till knät.

Resten slet han sönder när vi kom hem.

Som tur var hade vi banan lägst in i hörnet, så de va nog ingen 

som såg någonting. He he

Den bowlingen kommer vi aldrig glömma  



Tog lite bilder på den fina rosen jag köpte när David fyllde år.

   

Vacker va !

Tänkte jag skulle använda mig utav dessa bilderna när

jag ska lära mig att redigera!

Ska f*n lära mig det.


Lilla kortet, sött va!


 

Klockan jag köpte för ett tag sen.

Min favorit!!

Köpte två nya nagellack i fredags.

Depend é inget super lack direkt.

Håller ju knappt 24 timmar innan det är halv taskigt.

De é väl så.. Man får vad man betalar för ?


Jag har fått blåmärke på insidan knäna.

Från gokarten i lördags. HAHA
Så fult

 




Nu var tanken att jag ska bädda ner mig på soffan framför en film.

Men fick syn på disken så jag tar nog den innan!


Ha en bra dag !

/Susannne 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards