♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Suss - 8 september 2011 12:07

 


Känner mig nästan helt friskförklarad!

Mår mycket bättre än igår i alla fall.

Idag har jag latat mig liite i sängen,

har nyss städat lite grann.


Vi har ett klädkaos här hemma.

Man kan tro att det är 2 tjejer som bor här. Haha

När jag säger till David så skyller han på att det är Jag

som gjort att han blivit stökig.  

Det är ju lätt att skylla på någon annan. Hihih

 


Har varit jätte sugen på att sätta igång med träningen igen.

Är det bara för att man inte Kan träna som man känner så?
Eller kommer jag känna likadant när jag är såpass frisk så jag kan

gå och träna ordentligt?

Det återstår att se.



Igår efter jobbet gick vi på bio med några stycken...

Kollade på Horribel bosses.

Dom första typ 20 minuterna undrade jag vad för skit film?!

Men sen visade den sig vara rolig ändå. 

+ Rekommenderar +


Nä nu ska jag göra mig ordning lite..

Katta é påväg, vi skall käka på Liba idag.

Det är lite våran grej. He he


   ...Susannne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards