♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Suss - 9 september 2011 14:22

 



Vi är ett grymt städ team, Nadja & jag !


Nu har Nadja & jag städat klart hemma hos hennes pappa!

Shit, jag visste att det skulle vara stökigt,

eftersom dom inte packat upp sen dom flyttade in.

Jag fick mig nästan en chock! 

Dom är 3 stycken killar som bor där,

en vuxen karl & två barn.

Dom har f*n mer kläder än tjejer !

Det tog ca 2 timmar att röja upp så det går att gå på golvet överallt.

Efter det drog vi ner till Liba o käka lunch.

Liba två dagar i rad. Hahah

Hellre det än Mc donalds i alla fall.


Ikväll blir det Kröli´s kyckling gryta med pasta!

Vi pratade om det när vi satt på Liba,

jag har inte ätit den maten, som han gjort..

Sen ja hur många år sen är det, säkert minst 6år!? 

Orkar inte ens försöka räkna. Hehe



Väntar in min älskling nu.

Ja jäkla, jag skulle ju se efter en annan tvätt tid!

Får ställa in tvätt tiden ikväll eftersom vi skall till Nadja o äta.


Tjingeling 



 ....Susannne  

Av Suss - 9 september 2011 07:20



Beslutsångest, vinterskor ?



 

Bruna uggs


VS


 

Svarta uggs



VS


 

Timberland mukluk






Sen är det ju frågan, färg?

Har fått för mig att jag tycker om brunt.

Men svart går ju till allt?




Köpte ju ett par Helly Hansen förra året(?)

Som liknar Timberland skorna.

Men jag blev lite missnöjd med dom.

Dom är inte så varma som jag trodde.

Fast jag köpt en extra ull sula & lagt i..




 Vilka problem man har va  








Är ledig idag...
Idag blir det städning utav Nadja´s

pappas lägenhet.

Han har bara bott där hela sommarn,

men inte haft lust att packa upp.

Så nu ska vi få det gjort.

Och för det hoppas jag att jag får den goda

kyckling grejen han gör med pasta! Mums


Läste aftonbladets nyheter,

stod om att dom rånat en ICA butik i Ale.

Lite äckligt att vi pratade om rån / inbrott igår..

Butiken bredvid oss hade tydligen inbrott i förra helgen  

Det är det värsta nu när det blir mörkt,

att det blir mer rån & inbrott.

Usch, får flash back.

Varje höst/vinter e det samma sak..


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13595860.ab







Nu ska jag avsluta o kolla nyheterna!




 .... Susannne    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards