♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Suss - 18 september 2011 15:23

Blev som jag trodde, en lugn helg.

Igår var vi ute en sväng, tvättade bilen.

Sen åkte vi till svärpäronen, David skulle hjälpa till o klippa gräset.

Vi tog en fika innan vi åkte.


Sen var det mest dö-tid, framför varsin dator. Kul.

Jag kikade runt lite på H&M bland annat,

hittade 2 jackor, till lill kusinen som jag skulle vilja köpa.


Brun skinnjacka VS Svart hello kitty


Får se om jag köper någon av dem till henne        


Timmarna gick, vi velade om vad vi skulle käka.

Till slut bestämde vi oss för att göra panerad torsk,pommes,broccoli & 

ärtor med remouladsås till. Jätte mumsigt!

Klockan hann bli åtta innan vi var mätta och belåtna.

Vid nio tiden gick vi hem till Nadja & Koffe,

Mölade chips o dip, glodde på tvn.

Jag har fastnat totalt i Wordfeud spelet på min mobil, så jag var lite

halvt osocial, då jag just hade skrivit på fb om någon ville spela. Hehe

När vi kom hem var det natten. 



Imorse ringde Nadja o frågade om vi ville med å kolla på soffa.

Vi gjorde oss ordning och hängde med,dom hittade en soffa på EM.

Vi tog en fika, sen var det dags att jobba för Nadja´s del.

När vi kom hem har vi bara segat på soffan, vilket resulterade i

att min älskling somnade !!  

Ska nog väcka honom å säga till att det börjar bli dags för middag snart.

Eller i alla fall bestämma Vad vi ska äta, eftersom det brukar ta sin lilla tid.


De va den helgen det. Går så jäkla fort!!

Tjingeliling pling


....Susannne    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards