♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Suss - 20 september 2011 12:55

 


På måndag ska min mormor opereras för Gastric bypass,

då hon länge kämpat med sin fetma.

Hon har hittils gått ner 25 kilo på egenhand,

genom att äta soppor och måltidsersättare.

Hon ska även operera bort ett jätte stor brock hon fått

på magen av sin fetma.

Jag känner mig super glad för henne skull,

MEN jag är även väldigt orolig.

Tänk Om hon inte skulle klara av operationen.

Visst, läkarna skulle väl aldrig operera henne om

dom trodde att hon skulle dö på operations bordet.

Men man vet ju aldrig, det kan ju alltid hända oförutsägbara saker...

Nu i veckan blir det en massa flängande fram och tillbaka

för att göra dom sista proverna.

Jag skall leka taxi  


Min moster genomgick en sån här operation för

3 år sen ?

För henne har det gått ganska så bra..

Hon har fått operera bort gallsten och haft tarmvred.

Men nu mår hon bra.

Det är ingen liten operation,

efter en Gastric bypass måste dom äta vitamin tillskott

äta små portioner osv..


Håll tummarna för att det går bra!


.........Susannne  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards