♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Suss - 1 oktober 2011 10:03

Igår drog Nadja & jag in till stan.

Påvägen dit höll vi på att krocka! 


 

Shit va rädda vi blev.
Skakade en bra stund efteråt!

Kan inte sluta tänka på vad som kunde hänt!

Det gick i alla fall bra, som tur var.

Folk var som tokiga igår.


Det enda jag fick med mig hem från stan var en mascara.

Ville haft en som jag haft tidigare, som tydligen utgått  

Blev jätte besviken.

Jag bad om en mascara som ger mycke mascara och

de fick gärna vara böjd borste.

Tjejen som jobbade där gav mig denna


Så nu håller vi tummarna på att hon rekommenderat mig rätt!

Fast, nu ser ja att borsten på bilden.. så ser den inte alls ut?

Det är en liten sak. Hm!

Egentligen gillar jag mascaror med stora borstar.

Men jag bestämde mig för att ge den en chans!

Gu va man blir irriterad när dom tar bort ens favorit saker!


Idag är ingen vanlig dag!

Daniel (moster´s man) fyller 30 år!

I förra veckan var dom i Skottland för att fira både det och bröllops dag.

Har ett litet problem, han önskar sig inget.

Vad f*n ska man köpa?

Moster sa att han behöver kalsonger.

De e ju ingen kul 30 års present, o så känns det lite fattigt?

Funderade på det & typ biobiljetter.

Känns också lite fattigt?
Jobbigt me folk som inte önskar sig nåt. Heheh

Får se vad det blir.

Ikväll ska vi på Herford beefstue, hur de nu stavas?

Jag har varit med där en gång tidigare.

Helt ljuvlig mat! Mums!


Nu é jag hungrig, undra om jag skall väcka min göbbe.

Jag hade en helt hemsk dröm så jag vaknade vid 9.30

Måste förresten berätta om en jätte äcklig dröm jag hade häromdan!

Jag drömde att jag fick missfall igen...

Jag satt på toan, torkade mig o då kom en liten miniatyr bebis ut

på pappret. Hur f*n kan man drömma nåt sånt knäppt?!

 



Ha en underbar helg.


..........Susannne    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards