♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Suss - 3 oktober 2011 13:55

I lördags var vi ute å letade present till Daniel som fyllde 30år.

Han fick ett par hörselkåpor med radio och ett gäng kalsonger.

Han blev himla nöjd! Kul!

På kvällen käkade vi på A Hereford Beefstouw med fam Landerup.

Mysigt och gott! Dock inte lika gott som sist, av nån anledning... Hm


Söndagen åkte vi till min mamma å hälsade på. 

Fika o tjöta. Syrran och hennes kompis kom en sväng med.


På em/kväll käkade vi tacos & äpplepaj hemma hos svärpäronen  

Blev en heldag med besök hit o dit. Hih!


Idag blev de att jag käkade frukost med Nadja.

Vi skulle stuckit till gymmet, men de blev inte så idag. Heller...

Hon hade fått tråkiga besked om en bekant som dött så hon var inte

på humör för att träna. Det kan man ju förstå.

Jag har f*n inte orken. Känner mig som en säck potatis. BLÄ


Ringde o avbokade min ögonlaser operation.

Jag vågar inte! 

Jag får förbli en glasögonorm och fortsätta använda linser då och då.

En bekant till mig har också varit på sån förundersökning och hade

fått tid samtidit som mig, fast 2 timmar innan.. 

Han hade fått annan info än mig. Åh det gjorde mig ju ännu osäkrare.

Han skulle dessutom få det betalt genom jobbet, så det skulle bli billigare.

Och han hade blivit rekommenderad den liite dyrare, som har kortare

läketid mm.. Han trodde att dom sagt den dyrare för att tjäna pengar.

Men så tror inte jag att dom gör, då borde dom ju gö så på alla?

Jaja i alla fall så blir det ingen operation. Just nu. Buhu


Nu måste ja gö mig redo för jobbet, ska snart jobba.

Måste sätta dit ett par ögon o äta nåt litet.


.........Susannne   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards