♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Suss - 6 oktober 2011 14:36

Det har inte hänt så mycket senaste dagarna.

Mest latat mig. 

Igår hade vi tvätt tid, hade sån himla tur att jag fick alla rum!  


Ska dra o käka på Liba med Nadja om en liten stund.

Sen är det dags att jobbelijobba ett par timmar.

Imorgon är jag ledig. Ska åka o hämta ner mammis   

I helgen jobbar jag. Kul.



Jo, jag var ju i stan med Nadja..

Vi var inne i one piece butiken.

Jag tror jag har bestämt mig vilken jag vill ha !

   


Den förra jag la upp, som det stod one piece stort på hela.

Dom var ju sånt tunt tyg.

Denna var mer "fodrad" eller hade sånt mjukt luddigt inuti.


Måste återigen säga asså SHIT!

Vart jag än vänder mig så ser jag gravida!

Var å prata med en gyn tant igår ang min mens cykel.

Men den var helt normal enligt henne och trodde inte det var nåt

som kan sätta stopp för att bli gravid.

Så nu gäller det bara att pricka rätt dag!   hihi



Tjingeling !



.........Susannne    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards