♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

- Nu har jag gjort det !

Av Suss - 10 december 2011 16:11

Jag var iväg förut och köpte mig PT timmar !
Mitt mål med detta är att jag skall komma igång,få vägledning och att bli tightare !  

Jag varken behöver eller vill gå ner nåt direkt i vikt.

Det som lockar mest är att bli fast. Trött på allt daller.

Hoppas att jag kan få hjälp med detta.

     


Väntar på samtal från Pt´n för att kunna sätta igång,

helst så fort som möjligt !

Känns skönt på ett sätt att det är en kvinnlig tränare.

Då kanske man inte känner sig så generad? Hahah



I veckan var jag hos gyn.

Bara positivt allting.

Elin var en helt underbar människa.

Kände mig trygg direkt jag klev in genom dörren!

Hon gav mig massa positiv energi.

Måste berätta någonting lite roligt. Haha

En av anledningarna till att jag var där var för att

få koll på när jag har min ägglossning o sådär.

Hon frågade mig innan undersökningen om jag visste

eller kunde känna av på nåt sätt när jag har det?

Nääe sa jag inte riktigt..

Medans jag ligger där me benen i vädret så säger hon

"Men! Du har ju ägglossning nu!" 

Och visar hur "sekretet" ser ut. 

HAHA  


Såe, nu hoppas vi på att jag/vi prickat in ägglossningen.

Helst denna gången. Hihi

Hon sa att dom rekommenderar att man ska vänta iaf en mens.

Men jag kunde inte låta bli när hon sa att jag hade ägglossning. Hahah

Och sen tyckte hon också att det verkade som att min kropp

har återhämtat sig fort efter missfallet. De e ju positivt  





Jag har köpt mig en ny mascara när Nadja och jag var i Allum.

Vi båda testade på denna



Borsten är gigantisk!

Jag är nästan helt säker på att jag haft den tidigare?

Tycker den var sådär..

Borsten är nästan för stor, men den ger mycket mascara

och det var ju det vi var ute efter !


Igår var jag och klippte mig, hos Linda i Nol.

Det var där jag klippte mig när min syster skulle ta studenten.

Jag visste inte riktigt hur jag ville ha det,

men det blev la bra.

Känns mycket fräschare i alla fall.

Är sugen på att färga eller gö nåt annat med håret.

Har länge funderat på permanentning.

Vill ha "ängla hår".. Sådär lite vågigt som man kan våffla.


Köpte mig ju en foundation på Make up store för några veckor sen.

     

Har nu äntligen fått köpt mig en foundation bortse.

Får se om det blir nå bättre.

Tycker att foundationen blev inte riiktigt som jag hade tänkt mig.

Känns klistrig och täcker inte så mycket som jag önska.

Men jag ska ge den en chans med borsten innan jag ger mitt slutgiltliga svar.



Jag hade en sån här borste tidigare.

Men senast jag städade slänge jag den pga att jag inte tvättat den  

Får försöka hålla rent den nya !


Det blev ett långt inlägg.

Ha en skön helg !


      Susannne    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards