♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Suss - 5 januari 2012 12:40


Nu jäklar kör vi !


Halsen är bättre så igår drog vi iväg till gymmet.

Min PT, Evelina jobbade så jag fastnade med henne i receptionen

i ca 30 minuter medans David brände fläsk på bandet.

Jag hann inte träna så mycket, kände mig rätt misslyckad.

Så som straff fick jag ställa klockan på strax innan 7 imorse

och dra iväg ensam till gymmet !

Körde igenom passet med ben & mage som Evelina satt ihop till mig.

Trodde jag hade glömt bort allting.
Men det var nog bara 1 magövning som jag hade glömt..


Efter första/andra övningen kände jag mig redan yr, samma som sist.

Tror min kropp undrar vad f*n jag sysslar med. Hahah

Kan också va att jag hade för lite mat i magen?

Men hur ska man göra, när man går o tränar vid 7 på morgonen?

Om man ska äta ordentligt får man ju gå upp 2 timmar innan.

Jag tog en shake med choklad protein,laktosfri lätt mjölk & ½ banan i..

Det borde väl ge såpass mycke energi så jag klarar mig?

Kändes som jag aldrig blev klar med övningarna.

Det är inte jätte mycket jag går igenom men det tar sin lilla tid.

Började skaka i benen redan i första övningarna.

Lär väl ta ett tag innan man kommer in i det och blir såpass

stark att man inte skakar sådär. Hehe


 Efter passet tog jag en likadan shake.

Handlade hem lite nyttigheter och när jag kom hem

gjorde jag en tallrik fibergröt med jordgubbar på.

De va sådär gott kan jag säga.. 

Men det är väl bara att vänja sig, jordgubbs sylt är ju inte nyttigt.

Blev ett ägg till det och ett glas med "multikvinna".


Efter det hade jag lite SPA.

Har inte rakat benen på jag vet inte hur länge,

så jag såg ut som en feminist. Hahah, pinsamt!

Gott med lena ben igen. 


Sen fick jag vika lite tvätt.

Den viker inte sig själv tydligen...

Disken diskar inte sig själv heller. Konstigt  




Efter det kom jag av mig och hamnade framför datorn.

Ska snart göra mig ordning lite grann.

(OJ! Jag kom av mig när mamma ringde!!)



Jag har hunnit fixa ordning mig och inta lite mat.

Blev gurka,tomat,paprika,avocado och en burk makrill!

Känner mig inte jätte mätt.
Men har med mig en mat låda som skall intas vid min rast!



Nu måste jag rusa!


/Susannne 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards