♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Suss - 23 januari 2012 13:43

Jag har tappat min tränings motivation.

Visst, jag vill fortfarande tighta till mig o det där.

Men jag känner mig inte motiverad till att gå iväg till gymmet,

äta nyttigt o allt det där som hör till! 


Beställde mig ett par nya tränings skor.

Hoppas att motivationen och lusten kan komma tillbaka

tills jag fått hem dom. Hatar att va så här negativ o slö!


 

Här är snyggingarna jag beställt.

Dom hade tagit slut, men nu fanns dom inne igen! Yaay

Inom 1-4 dagar lär jag ha dom i min ägo.

Sportamore e bäst.



 


Igår var jag och 2 kompisar med på Bingo Lotto,

i studion !

De va spännande o se hur allting går till, det är så himla litet mot

vad man tror på tvn.

Ni som spelade igår lär ju ha sett oss. Heheh

Vi trodde vi skulle få sitta i en läktare eller nåt men vi satt ju där som dom filmar!

En av kompisarnas kille filmade oss på tvn.

Skulle vilja se hur vi såg ut. Hahah

Muppar  



Nu måste jag börja gö mig ordning inför jobbet.

börjar om ca 1 timme.

Har inte alls lust med nånting idag.


Ge mig energi någon !

 



Pok Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards