♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Suss - 20 mars 2012 15:11

 

Sorry Evelina, tyvärr hitta jag ingen kvinnlig PT bild!


Idag träffade jag Evelina, fick mitt kostschema.
F*n va man ska äta mycke när man tränar, 6 ggr om dan!
Här har ni bilder på dagens

Fiberhavregryn med rivet äpple och en skvätt mjölk.

Omega 3 tabletter och 1 glas berocca,

Mums!



Lunch fick bli, lite ris kyckling och wook grönsaker.

1 glas vatten!

Också super mumsigt!

Inte alls så torrt som det ser ut.


 Min andra lunch kommer att bestå av

En protein shake. Blev lite ihop klämt med maten idag.

Annars skall det vara ungefär samma som lunch tallriken ovanför.


Middagen intas på jobbet sen,

de fick bli detta

Mumselimums!


Sen ikväll blir det någon form av kvällsmat.

Nu ska man bara komma in i det också.

Måste handla hem mer, har bara onyttigheter i kyl&frys.


Nu kör vi!  




Vi kom hem från Fjällen igår.

Vi har haft det super härligt.

Nadja & jag har bara latat oss medans killarna

åkt snowboard/skidor och druckit öl.

Ena dagen drog vi till Äventyrs badet.

Efter typ en timme hade vi tröttnat. Hahah

Vi åkte en as läskig rutchkana, blev f*n livrädda. Haha

Man åkte i ett rör, plötsligt blev det bäcksvart! 

Sen så kunde man simma ut mä, jätte härligt då solen sken på oss.


Tänkte lägga upp bilder, men nu såg ja att jag glömt vända på dom.

Får återkomma med det.

Har några från när vi bowlade o lite så i alla fall.

    

   

   


        


 


   


 


De va allt så länge, återkommer !

Pok Susannne        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards