♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Suss - 30 april 2012 10:32

Heej! Längesen jag skrev. 

Träningen har rullat på.. Har haft mina ups and downs under dessa veckor..

Idag är en down dag. Har inte alls lust.

Känns inte som det händer någonting.

Det gör det ju i och för sig inte när man inte går dit. 

Mina PT timmar är nästan slut.

Fattar inte vart dom tog vägen. Nu när man användt dom känns det

som man blåst pengarna ur handen bara.

Jag borde kanske kört på lite hårdare när jag starta?

Vi har i och för sig inte vägt och mätt mig.

Men jag känner mig precis likadan fast kanske inte lika uppblåst.

Ska bli spännande när vi gör det!


Annars, har det la inte hänt så mycket.

Tog ut en semester vecka förr förra veckan.

Förra helgen hade vi kalas för D´s morfar.

Väldigt uppskattat av alla dom äldre som tyckte det

var kul att någon bjuder till "roligheter".

Två av deras bekanta gick bort i vintras så det blir mest begravningar..

Livets gång.

Mina svärföräldrar är underbara, man kan nog inte hitta bättre. 

  


På bebis fronten har ingenting hänt än.

Funderar på att kontakta gyn, igen.

Jag har försökt släppa alla tankar på bebis, 

men det är så svårt!!

Det ligger å gnager i bak huvudet ändå.


Snart kommer bebis, fast en annan bebis.

N har bara 9 dagar kvar till beräknad dag.

Känns så konstigt att det snart är dags!

Det var ju inte längesen hon sa att hon gjort 

ett positivt test ju! 

De e så kul för hennes kille är så nervös.

Ska bli kul å se hur han kommer reagera den dagen

det sätter igång på riktigt! 


Idag är det cortegen i stan.

Som vanligt jobbar jag och missar den..

Men imorgon, då e jag ledig.

Typiskt!


Sånt é livet..


Nu har jag knött i mig lite gröt & ägg.

Borde ladda för gymmet?

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards