♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

- Börjar med detta

Av Suss - 30 maj 2012 15:42

Hej hallå!

Som vanligt då dröjjer det innan jag uppdaterar.

Har inte kollat upp hur man bloggar från mobilen än. 


   


Lilla Dewin har kommit till världen för 2 veckor sen.

Så himla sööt.

Han sover, bajsar & äter mest just nu. Hhih


       


Jag gick till frisören i fredags i hopp om att få mitt hår som jag vill.

Men när jag gick där ifrån kände jag mig inte alls så nöjd.

Mitt hår kändes typ grönt.

Visade bilden på tjejen till höger att ungefär såhär vill jag ha.

Det bredvid är min efter bild.

Gick inte så bra..

Ringde till frisören senare på eftermiddan och sa att jag inte kände mig nöjd.

Har aldrig gjort det innan, kändes lagom pinsamt.

Fick som svar att jag var "ovan"..

Lät det gå över helgen och gick tillbaka igår fick tid idag.

Nu ser mitt hår ut som till höger.

Något bättre men fortfarande inte som jag hade velat ha det.

Känns sådär att gå till frisören och betala så mycket pengar

och inte känna sig nöjd.

Idag när jag var där så sa hon som fixade mitt hår att

hon uppfattade det som att jag ville ha likadan frisyr men samma

färg nyans som vi gjorde senast jag var där.

Man kanske skulle lyssna ordentligt?

 


Nu är det som det är.

Får väl låta håret vara såhär ett tag och hoppas att

det ändrar färg i solen.



 

Igår var jag på Nadja´s pappa´s jobb.

Skulle fråga om öron piercingen jag nämnde sist.

Blev att jag gjorde en dermal anchor , hih!

Kommer bli as snyggt sen när jag fått en vit pärla!


Imorgon, torsdag ska jag tillbaka och göra den i örat.

Tror det får bli i det örat på mitt bilden.

Känns som det blir konstigt om man tar i det

där jag redan har snibben.

Hoppas det blir lika snyggt som på bilden till höger!

(Den som jag snott från google)

-Forward Helix-



Senaste dagarna har jag inte haft lust med gymmet,

varit så sjukt trött pga all pollen!

Nu, skulle jag kunna tänka mig att gå dit.

Men nu är det dags att gå till jobbet. Hum


Måste ta tag i det.

Vill inte komma ut det igen..

Snart får Nadja förhoppningsvis börja träna också! Wiie


Nu måste jag börja gö mig ordning för jobbet.

Avslutar med en bild på vääärldens sötaste vovve!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards