♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Suss - 4 september 2012 13:50

Det blir en himla massa tvätt när man varit ute och rest. Vi började igår men orkade bara 4 maskiner sen va jag aptrött.

Hösten verkar vara här.
Känner av tröttheten. Skulle kunnat sova bort hela dan idag.
Hängde med moster till "kyrkan" (ikea) imorse. Hon bytte lite saker som dom hade köpt o så åt vi frukost.

Nu när jag kom hem kikade jag om det fanns tvätt tid,de fanns det så jag kör dom sista maskinerna nu.
Problemet e bara vart jag ska hänga allt eftersom de från igår inte torkat än.

Känner mig så trött så trött.
Vad ska man göra åt det!?
Jag vill ha massa energi på dagarna,tips!? :)

Igår kände jag mig helt deprimerad.
Ville ingenting o funderade bara på deppiga saker.
Gick å jobbade mina timmar..
Det tog verkligen emot,hade inte alls lust. Men väl där va det inte så farligt.

Jag vill tillbaka till Spanien<3
Känns som allr bara var en dröm i 1v..

Tänkte se om det går att ladda upp några bilder. Får se om det går!

Pok Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards