♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Suss - 21 september 2012 14:55

Hon klarade uppkörningen igår!
So happy 4 her <3
Blev av med min bil på em,när jag jobbade :P
Hon klarade båda proven på första gången! Så duktig.

Idag e jag ledig.. Har varit ute i regnet med Nadja & barnen. Vi handlade på bplan. Det negativa med att shoppa där. Alla butiker e utspridda och inger tak. Känner mig helt nedkyld.
Ska åka ner till Maxi snart å handla lite för mormor.
Coop e ju helt kasst! :/

E trött på att undra & vara orolig nu.
Har haft hugg i underlivet & lite konstiga flytningar senaste dagarna.
Och haft ont i tuttarna i typ 2v..

Jag hoppas ju såklart att det tatt sig.
Men samtidigt är jag så j*vla orolig för att det är ett tidigt missfall på g.
Har inte kunnat gö nåt test än.
Antar att det är för tidigt eftersom min mens inte är beräknad förrens i nästa vecka.

Har tänkt hela veckan att jag ska ringa min kontakt person.
Men usch nej,jag vill inte >.<
Vill bara att någon ska lugna mig!

Nä nu får jag väl klä på mig å gå ut i regnet,igen. Brr!

Pok Susanne

Vill haaaa!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards