♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Suss - 24 september 2012 09:21

Jag har jobbat hela helgen.
I fredags var jag dock ledig.
Vi va på tacos kväll hos Landeruparna<3
I Lördags kom mamma ner,moster hade ordnat middag & tårta för att fira mammas födelsedag som är idag :)
Igår lekte vi taxi åt Landerups som var å kollade på Comedy RAW eller vad de heter.. :P
Annars så har det inte hänt så mycket.

Jag väntar på samtal från gyn.
Misstänker att jag haft ett tidigt mf,igen. Men det kallas nog inte så? I och med att det typ inte fäst.
Ofostrigt kanske det kallas? :/
Våran nästa grej med infertilitets utredningen är att jag ska göra äggstocks sköljning.
Å jag skulle höra av mig när min mens kommer. Blir jätte konstigt nu när jag haft blödningar. (eller vad det är/har varit) :/

Min Kattii kom å överraskade mig på jobbet igår :D
Hon har ju börjat plugga i Haparanda!
På tisdag ska vi ha hel dag i stan :D
Hon ska hänga med mig till syokonsulenten å kolla vad jag ska göra med mitt liv :P

Jag önskar att jag visste från att jag var liten vad jag vill bli.
Men tyvärr så har jag aldrig känt så :/
Har aldrig riktigt varit intresserad utav nånting alls :/
Jo,kläder & skor!
Men inte typ mode intresse så..
Hoppas dom kan hjälpa mig eller kanske ge mig tips!
Sen semestern har jag känt av att min rygg & mina axlar pallar snart inte med kassa jobbet mer. Har skit ont :/
Monotoniska rörelser.
Åh jag e inte jäätte sugen på att få arbetsskador i 25-30 års åldern.

Nu ska jag ta mig några finn crisp!
Nåt nytt jag fastnat för ;) mums!

Här bjuder jag på en bild av en liten kille som inte alls var trött å skulle sova! :9

Pok Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards