♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Suss - 25 september 2012 18:31

Gu va nöjd jag e med dagen!
Vi drog till vägledaren vid 10.
Där fick jag hjälp med hur jag ska lägga upp studierna :)
Fick prata med en jätte trevlig man.
Ska söka i november & börja lite sakta i Januari! :) Skit bra!

Sen drog vi på shoppiiiing!
Bytte min fransväska som hade gått sönder :(
Sen köpte jag en as fin "glansig" jacka på gina. Som jag se lämnade tillbaka,bytte till en vit skinnjacka som va på rea. Bara blev så att jag tog den istället :/ Egentligen skulle jag bara lämna tillbaka!
Blev ett par jeans på gina och ett par från bling oxå :)
Plus 2 par tights och lite trosor från h&m!
Inne på bling såg jag en sjukt snygg skinnjacka med guldiga detaljer,f*n va jag skulle vilja ha den!! :/
Just det! Ett skärp blev det med!

Kattii hittade oxå massa najs,hon shoppa loss som bara den! :P

Vi tog bussen in och bussen hem för att slippa stress med dyr bilparkering.
De e när man ska hem som man önskar att man hade bilen!
Usch tycker inte alls om att åka kollektivt! :/ Känns så smutsigt. Massa baciller överallt! :P

Under dagen har jag även fått 2 samtal med positiva besked!
Ena var att verksamhets chefen från gym ringde :)
Hon ordnade så jag skulle få en tid till en annan och även få återbuds tid.
Som jag blev uppringd & fick tid så jag ska komma redan på måndag nästa vecka! :D Wii!
De hjälpte att ringa å "skälla" lite :P

Nu ska jag titta på mina nya fina saker :) Pok Susanne

Av Suss - 25 september 2012 07:34

Usch jag tål henne inte!
Ringde gyn igår.. Blir tokig!
Jag får inte alls den responsen jag önskar att jag skulle få.
Nu skulle jag tydligen få en tid till en annan tjej men inte förrens okt-nov!
Detta eviga Väntande!
Jag tycker vi har väntat tillräckligt,mer än 2år! Ja eller inte genom dom men sen mitt första missfall! O jag har inte ens fått prata med en läkare om nånting eller fått berätta.
Den där människan,hon pratar till en så "nedlåtande" på nåt sätt. Hon borde inte få jobba med sånt här,hon känns känslokall! :/
Har kontaktat verksamhets chefen.
Hoppas hon hör av sig.
I värsta fall får vi väk byta klinik.
Egentligen hade de bästa väl varit att gå privat,men det kostar ju en hel del och som mamma sa jag betalar faktiskt skatt för att få hjälp!

Idag ska Kattii & jag dra till staan!
Ska bli så mysigt :)

Pok Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards