♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Suss - 26 september 2012 21:32

Antecknar min mens noga för detta med infertilitets utredningen.
Det är 3 månader sen mitt senaste missfall. (och jag har ev haft ett nu med!?) Shit va tiden går! :0
Rotade fram när jag hade missfall innan det och det var i November.
Sen orkade jag inte rota i det mer :(

Som jag sa till Cornelia,verksamhets chefen igår.
Det känns så jäkla tråkigt att jag blir gravid gång på gång & har förmodligen ganska så lätt för att bli det men att det inte stannar kvar!
Känns som man missat så många chanser och jag får ingen hjälp,nu! :(

Det måste ju finnas nåt som hjälper till att få det att fastna/stanna!?
Vill att någon ska förklara för mig.

Just ja! Jag fick veta mina prov resultat,allting såg bra ut! :)
Det känns ju skönt att veta.
Men jag undrar ändå vad som gör att det inte stannar kvar!

På måndag får jag förhoppningsvis veta! :)

Pok Susanne

Bild på min shopping igår :)

Av Suss - 26 september 2012 09:00

Vilka är det egentligen som läser min blogg? Det är runt 50-60 pers vad jag kan se på statistiken. Skulle va kul om ni kommenterade o "visade er" ;9

Imorse efter D gick iväg sov jag vidare & började drömma en massa.
Bland annat sov vi i huavagn o sen såg jag en stor jäkla björn! :/
Konstigt!

Idag tänkte jag ge mig ut å köpa en försenad present till min svärmor.
En cd som inte släpptes förrens idag :)
Sen e det bara jobb inplanerat.

Pok Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards