♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Suss - 5 februari 2013 21:26

Varför kör dom flera program man vill se på olika kanaler samma tid!
Tur att det finns play! :D

Sitter å knaprar på jätte goda äpplen jag köpte idag. Royal Gala ,ekologiska. Svin goda va dom!

Vissa dagar ska man verkligen inte ut å köra bil!
Idag när jag åkte för att hämta syrran på jobbet så fick jag först en snigel framför mig,som körde i 40 på en 50 väg. När jag blir av mä den j*veln så kommer jag till en tillfällig rondell.
Inte nog med att den är dum den rondellen så har folk glömt att köpa till blinkers på sina bilar!
Fattar inte hur svårt kan det vara att snudda den lilla pinnen lite lätt å visa att man ska svänga!
Bilen framför mig blev osäker i och med att ingen blinkade sig ut så han vågade inte köra ut. Vilket resulterar i att man står där onödigt länge!
Sen,när jag hämtat syrran å vi är på väg hem så har vi buss stationen i centrum som e lite dum.
Folk måste gå rätt över vägen som inte har nåt övergångs ställ för att komma till ersättningsbussen.
Bilen framföe mig,STANNAR för varenda människa å låter dom gå över! Jag flippa över å tutade på honom för vi har inget som säger att vi ska stanna för dom när dom går ut i vägen! Dessutom va det ju inte så att dom bara gick ut,utan han framför stannar för att va snäll.
Visst jag kan oxå va snäll så ibland.
Sen pekar fan skapet finger åt mig!
Och för att demostrera så körde han extra långsamt. Och när han ska svänga vänster och jag ska fortsätta på vägen rakt fram så jävlas han å tar ut svängen extra mycket för att prejja mig. J*vla svin!

Min kollega berättade en liknande historia. En fotgängare gick rakt ut i vägen framför henne,hon tvärnita.
Slängde på varningsblinkersen å hoppar ur bilen å frågar honom vafan ham sysslar med varpå han säger du höll på att köra över mig.
Å då flippa hon å skällde ut honom,ursäkta mig men visa mig vart övergångs stället är! Osv osv..
Hon e typ 160 cm och pytte liten,skällde ut en man i 40 års åldern.
Han var röd som en pion.
Oväntat att bli utskälld ;P hehe!

Oj va mycket det blev!
Nu avslutar jag! God natt :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards