♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Suss - 27 februari 2013 15:23

Idag började Katta & jag simma! :)
Kändes riktigt skönt när det var gjort.
Ska försöka simma några gånger i veckan tänkte jag. Har både mormor,moster & Katta som jag kan simma ihop med :) Plus att man kan ju simma ensam mä. Dock inte lika kul.

Sen va jag ute med Cervo en sväng.
E så glad att han mår bättre igen<3
Å vi som började fundera på avlivning.
Phew,tur att han blev bättre! :)
Är man nästan 12 år så e det kanske inte så konstigt om man e lite skruttig.

Sen hängde jag med Nadja till Willys med barnen.
Jag tänkte inte handlat så mycket men det blev en hel del ändå!
Och ändå fattas det en del som jag hade velat ha..
Dock hade dom äntligen fått in min favvo saft! :D
Tur att Nadja har så snälla barn som bara hänger med :)

Nu ska jag slänga ihop lite käk!
Sen är det snart dags att jobba lite grann..

Blev mycket idag med!
Igår tvättade,städade & shoppade jag.
Kul att ha o göra :)

Tjingeliling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards