♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

Allum besök!

Av Suss - 16 mars 2013 21:31

Lördag morgon & jag vaknar givetvis 7.50 Var jätte hungrig så jag väckte David,så åkte vi ner till Maxi å köpte frulle.

Vid 12-13 åkte vi med Nadja,Koffe & Dewin till Allum. Nadja har "lurat" mig till att ladda ner en app som heter Wrapp. Man skickar rabatter till varandra. Så idag provade vi och handlade på Indiska! Jag fick med mig ett par solglasögon,fick dock lägga till 9:- rabatten var på 50:- !
Nadja köpte jätte fina påsk porslins ägg! Hon fick lägga 8:- ,dyrt ;)

Vi skulle hitta present till svärfar som fyllde 65 igår,vi ska på kalas dit imorgon. Men vi hittade inget :/
Svårt att köpa saker till såna som kan köpa det dom vill ha själva.
Och särskilt när dom inte önskar sig nåt heller! :P

Nu ikväll har vi käkat en jätte god variant på kyckling wrap hos Nadja & Koffe. Nu ligger en kladdkaka i ugnen :P Tjockisar. Haha!

Imorgon är det som sagt kalas! :)
Tjingeling!

David roade sig medans vi andra var i köket ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards