♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Suss - 10 mars 2013 22:33

Måste säga att jag jobbar med den bästa! :)


Den jäkla förkylningen verkar ha börjat om! Känner mig risig igen när jag just hade börjat känna mig bättre. Suck.

I fredags em/kväll var vi hos svärpäronen å umgåsades lite.
Fikade & pratade om allt möjligt.
Är så glad att jag kommer så bra överrens med Davids päron <3

Igår kväll efter att vi hade lagat & ätit ost/skink paj som David lagade åt oss på min begäran så skyndade vi oss ner till Landeruparna å umgåsades lite. Tittade klart på Mellon och sen blev jag jätte trött & somnade på soffan! :P

Idag tjockade vi oss med pizza.
Hade hellre ätit nåt hem lagat.
Har snöat in på sallad med olika tillbehör.

Nu ska jag sova så det blir imorgon! <3 Natti natt!

Av Suss - 8 mars 2013 12:19

Its a lovely day ;)

Av Suss - 7 mars 2013 10:46

Idag mår jag någorlunda bättre.
Har jobbigt med andningen & är snuvig. Men tänkte att jag får gå iväg å jobba i alla fall. Är ju ledig imorgon igen. Sen jobbar jag helgen.

Tänkte jag skulle ut å ta en lugn promenad med Cervo om en stund.
Få lite luft & lite D vitaminer :)

Av Suss - 5 mars 2013 20:33

Det börjar gå åt rätt håll med förkylningen. Men mår fortfarande dåligt. Haft lite feber,men inte så hög.
Blivit en hel del slappande & sovande.

Imorgon är en dag med stora förväntningar!
Hoppas verkligen att jag är kry.

Tjungeliling!

Av Suss - 4 mars 2013 07:52

Igår smög sig förkylningen sig på allt eftersom under dagen. På kvällen var jag helt bedrövlig. Näsan å ögonen rann och ont i kroppen.
Sovit as dålig i natt.
Halsen har varit alldeles torr & näsan alldeles täppt.
Har lite feber & ont i hela huvudet! :(

Måste ringa å sjukanmäla mig på jobbet.
Har sån ångest,hatar det.

Nu ska jag dricka upp mitt honungs te
och vila mig.

Av Suss - 3 mars 2013 11:15

Tidig morgon. Vaknade 7.20 och trodde att vi (David) hade försovit sig för att se vasaloppet. Solen lös in så det kändes som klockan var mycket mer.

Igår började jag bli snuvig.
Imorse vakna jag med halsont & snuva. Nu har jag även fått ont i huvudet. Suuck vill inte bli sjuk!

David har "tittat" på vasaloppet med stängda ögon senaste 1-2 timmarna.
Först så sa han att han "lyssnade",men det tog inte lång tid så andades han tungt å hadd somnat. Haha! Men nu får han banne mig vakna!!

Funderade på att åka upp till mamma.
Umgås lite & käka middag ihop.
Hoppas att syrrorna kommer oxå isf.

Nu ska iaf jag gå upp å klä på mig!
Ha en härlig dag i vårvädret! :)

Av Suss - 2 mars 2013 14:53

Så var min dermal borta :(
Det gjorde inte särskilt ont & det tog bara någon sekund att ta ut den.
Riktigt tråkigt.. Men men.
Det var kul så länge det varade :)


Sicket jäkla höst väder det är ute!
Blåser storm & är as kallt. Brr!!

Tjingeling!

Av Suss - 2 mars 2013 08:29

Tvättade för ett par dagar sen & hand tvättade min sport bh i vasken.
NU kom jag på att jag hade glömt den & rusade ner för att se om den låg där nere någonstans.
Sån tur hade jag Inte! :'(
Fan va ledsen man blir att folk inte kan låta andras saker vara!
En annan gång blev jag av med mina bhar. Fattat inte att man ens vill ha någon annans underkläder! :@

Nu till annat.
Senaste tiden har jag vaknat när David går till jobbet.
Och tänkte att idag,när han e hemma så ska jag banne mig ha sovmorgon!
Eller hur!
Vaknade 7.30 ! De va ju lång sovmorgon,typ 1h...
Bara att gilla läget,upp å hoppa!

Idag ska jag till Barbarella,piercing studion för att ta bort min dermal anchor på bröstkorgen.
Vet inte vad som hände igår men den är på väg ut ur mitt skinn :(
Ja ja,de va kul så länge den varade..

Och till en annan sak!
Bara negativa & ledsamma saker idag :P
Dom där j*vla visdomständerna!
Dom kommer ju aldrig riktigt upp.
Blir tokig! Nu har jag bitit upp hela kinden för den där tanden som håller på att komma upp! :/

Nu kan David vakna å äta frukost med mig tycker jag! :D

Trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards