♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Suss - 22 april 2013 07:47

Har inte skrivit om det öppet än.
Min chef har sålt butiken,så förste Maj får vi en ny ägare & dessutom skall butiken inte vara Ica mer utan bli en Tempo.
Kunderna tjötar och verkar oroliga.
1 vecka har gått typ sen kunderna fick nys om det och det börjar bli väldigt tröttsamt att svara på samma frågor om och om igen. Särskilt när man själv inte vet så mycket mer!
Men lite gulliga är en del som säger "Hur blir det med er,personalen? Du får väl stanna kvar?" Det glädjer att höra att man är omtyckt! :)

Själv känner jag mig inte så orolig.
Det blir nog bra! Chefen är ett ansikte vi sett tidigare,eftersom han äger kiosken bredvid :)
Jag har i och för sig aldrig direkt pratat med honom men nu när vi fick enskilt samtal med honom i veckan så verkar han väldigt trevlig!

Jag jobbade i helgen. Gu sicken helg!
Vi hade dåligt med att göra,eller ja det finns ju alltid nåt att göra men chefens dotter hade de viktigaste att göra så jag satt mesta dels i kassan.
Igår var det i och för sig ett lite mindre kaos. Glad att helgen e över! Phew.

I fredags var jag iväg ut med Nadja.
Medans hon & Melina kollade skor åt Melina så hoppade jag in hos min optiker och "klagade" på att det känns inte bra med glasen i mina nya glasögon. Jag fick hoppa in och min optiker kollade om min syn och nu var den sämre än i februari! :0 Kul!!
Blir väl snart blind! ;(
Vi skulle vänta ett par veckor & kolla den igen innan vi i så fall ev byter glasen.
Trodde från början att jag bara inbillade mig! Har känt att dom inte varit riktigt bra ända sen jag fick dom :/

Nä nu ska jag upp och ta mig en macka! Morrn morrn! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards