♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Suss - 1 juni 2013 07:58

Men shit vart tar dagarna vägen!
Det är redan 1 juni!
Idag har jag varit hemma en månad,
det känns det verkligen inte som.

Igår träffade jag fotografen.
Vi gick bara kort igenom vad för bilder jag vill ta. Innan hon kom städade jag lite. Har dragit ut på det ett par dagar.
Man känner inte direkt för att stäsa nör det är sol ute!

Efter mötet gick jag till moster å umgåsades på deras balkong.
Solade en liten stund!
Börjar bli lite brun på axlarna nu :)

På kvällen var vi på bio,
kollade på Baksmällan III .
Den var bra! :D
Var lite orolig att man inte skulle tycka det för oftast blir det ju sämre med tvåan & trean.
Men man fick sig ett par goa skratt!

Efter bion hamna vi hos moster.
Umgåsades & göttade oss på deras balkong. Det var typ 20 grader. Jätte härligt!
Längtar tills vi har våran egna tak terass! :D

Idag är det osäkert vad vi ska hitta på för enligt väder förslaget ska det visst bli kassare väder lite senare.
Nähä! Nu kollade jag och nu står det strålande solsken! Och kasst väder imorgon! Hahah!
Hela veckans väder har ändrats från dag till dag! :P
Hur går det för dom där metrologerna egentligen!

Blir nog eventuellt en tripp till havet!
David ville sola,då ska han fan få sola! :P
Vi får väl se sen när han vaknar.
Själv vaknade jag 7 och kunde inte sova mer.

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards