♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Suss - 14 juni 2013 10:48

Imorgon kl 07.00 skall vi sitta redo i bilen för att påbörja resan till Italien!
Vi kommer inte att vara framme förrens på måndag för vi skall övernatta på 2 ställen.
Nu minns ju jag såklart inte vad ställena heter.. Fiskminne*
Ska bli kul att få se massor!
Inte bara sitta i ett flyg & på en buss.
Men det blir en utmaning att sitta i bilen så många timmar! :9
Men som sagt så ska vi stanna på 2 ställen på dit vägen så det ska nog inte vara någon fara! :)

Har börjat lägga fram det jag ska packa ner i resväskan.
Tycker det är skit svårt!
Man packar ju oftast alldeles för mycket! Dessutom finns det tvättmaskin i huset vi ska bo i så om nåt blir smutsigt så kan man tvätta upp det.

Tror att jag lagt fram det mesta som kan tänkas behövas! :)

Förresten så skrev jag ett inlägg för ett par dar sen. Men så ringde det innan jag hann spara & sen hade allt raderats! :( Och då hade jag ingen lust att skriva om allt! Retligt*

Nä nu får jag fortsätta!
Pok!

Ps. Jennie C ,jag skrev tillbaka på din kommentar men vet inte om det kom fram? :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards