♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!

 

Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.
Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper.

Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad.

Tänkte börjat om från början med en ny blogg adress och allt men det blir lättare att fortsätta med denna.

 

Jesper är nu 7 ½ månad. Tiden går så otroligt fort!

Han kan sitta,krypa, ställa sig upp emot saker,går när man håller honom i händerna, vill smaka på vanlig mat med mera..

Varje vecka lär han sig något nytt.

 

Vissa dagar kan jag fortfarande inte förstå att jag äntligen är mamma!

Och David pappa!

 

Lite snabbt om vad som händer i våra liv.

Vi flyttar till Kviberg om cirka 3 veckor. Så spännande!

Alldeles nytt och bara vårat!

 

Häromdagen sökte jag dagis plats åt Jesper.

I första hand valde jag dagiset som skall öppna i bottenplan på vårat hus.

Håll alla tummar & tår för att han kommer in!

Han ska dock inte börja förrens tidigast Augusti, när han fyller 1år.

 

Jag ska börja söka efter ett nytt jobb.

Vill verkligen inte tillbaka till det gamla.

Blir så ledsen av hur grått & tråkigt det blivit i affären sedan det blev Tempo.

Det känns som att gå in i ett svart hål.

Saknar det gamla. Som aldrig kommer komma tillbaka.

Samtidigt skall det bli kul att få nya arbetskamrater och få lära sig massa nytt någon annanstans.

 

Tja, det är väl det som händer just nu.

Idag ska vi på middag hos svärpäronen. Mys.

 

Kram Susanne        

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards