♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Suss - 15 september 2009 14:33

Jag går i strejk.


Eller iaf min kropp. Kommer inte upp ur sängen i tid, orkar och känner inte lusten till att göra någonting längre..
Jag känner ingen glädje för fem öre att gå till jobbet.


Fick hämta Evelina på dagis förut, mostris mådde inge bra o kände sig ledsen så jag hämtade.
Evelina blev superglad över att se mig o sa att "men mamma hade inte sagt att du skulle hämta?!"

Sen hängde jag med upp till mormis å fick mig lite käk.. Fastnade där o tjöta istället för att gå hem o städa.
Tycker inte det är nå kul de heller.. Ingenting känns kul för tillfället.
Känner mig bara allmänt down. suck'


När klockan var 14:2o fick jag för mig att det var dags att gå till jobbet.
Men när jag börjat traska en bit så insåg jag att jag börjar ju inte förrens om 4o minuter.
Gick hem och här sitter jag, men Nu däremot är det dags att kila iväg för nu är den 2o i tre och jag börjar tre!


Finns det någon som har tips på nytt jobb åt mig så tipsa på! Något som kan ge en lite glädje.


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards