♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under maj 2008

Av Suss - 31 maj 2008 11:45

Hittade jätte mycket grejer som jag ville köpa igår,

men jag fick välja bort lite ) :
Men det blev jävligt mycket grejer för 1200 ändå!

Vet inte ens om ja minns allt jag köpte. haha

2 klänningar, 3 shorts, 3 el 4 linnen/tröjor vafaen var det mer ?
Se, jag minns inte. Hahah

Ja ja, jag blev iaf jätte nöjd med mina köp ( :
Men nu får jag inte åka in till stan på ett tag. Hehe

6 timmar spenderade vi iaf. Hade ju lätt kunnat kolla mer men skulle till jobbet..


På kvällen åkte jag upp till Gårdsten å umgåsades med syrrorna å nåra.

Drack lite cider o baylies (hur stavas det?)..

Hade iaf himla trevligt. Var hemma 4 imorse tror jag. Hehe



Min mage är jääääätte hungrig, den kurrelikurrar.

Har ingen frukost hemma ) :


Vi skulle åka o handla o sen ut till havet,

men mamma blev tvungen att åka å leverera sin bil som hon ska sälja ( :
Så allting blir framskjutet så vi får väl se om det blir nåt hav idag. Hmm

Kanske är lika bra att ta det imorgon?



Fan va sne jag blir,

en killkompis brud har anmält 2 bilder på bdb som jag lagt ut på honom.

Under bilden hade jag skrivit något om att jag saknar honom.

Jävla pucko, vafan gör det om jag saknar honom när jag är 3o mil ifrån.

Och knappt pratar med honom?! SurF säger jag bara!

Hur kan man leva med en sån svartsjuk människa undrar jag ? GOSCH*


Ne nu ska jag ta mig en dusch å så.

Ha de gööött /Suss

Av Suss - 30 maj 2008 10:11

Shoppning  tajm med syrrorna !! : D




Godbajs!

Av Suss - 29 maj 2008 23:20

När jag läser din blogg blir jag först ledsen,

men sen blir jag glad över att du é lycklig.

Det är något speciellt med dig.

 E>...



Detta har hänt idag;
Lata sig lite med syster yster, städa och käka frukost.

Tog mig till gymmet. Trampa i fucking tuggummi. Mmmmorr

Vem hade spottat ut det just där ja gick?!

Åkte hemåt, käka lite snabbt sen knalla jag upp till mormor.

Solade & pratade lite med mammis.

Sen gick hon med mig ner till jobbet.

Dom 3 stackars timmarna bara flög iväg.

Kunderna va tjäcka o glada ( : treeevlans.

Efter jobbet åt jag jätte god mat hos mamma & mormor,

ris, kassler & kantarell sås.

Viktoria & Robin kom samtidigt som mig,

så när jag hade ätit tog vi en promenad runt Ranne med Cervo.


Det var väl vad man hann med idag.

Köpte mig förresten en stooor vägg klocka på Jysk.

Har inte ens tatt upp å tittat på den än / :

Imorgon ska vi ev åka in till staden om det hinns..

Börjar ju jobba klockan fem.


Förresten, vi hann inte åka till morfars grav idag ) :
Känner mig dum.

Vi får ta det i helgen istället.

Han vet nog om att vi tänker på honom iaf ( :

Fatta att 5år gått så fort. <3


Ne nu ska jag faktiskt ta å stänga ner datorn och lägga mig.

Svinit trött !


Godnatt & sov så gott

/Susanne

Av Suss - 28 maj 2008 23:42

Hemlisar e bara dumt c( :
Jag e jätte nyfikeeen !!


Till en annan sak,

min moster har köpt världens sötaste klänning till midsommar!

Jag är enormt avundsjuk. Vill också ha en sån klänning!

FUSK!


Och "Anne´s" har köpat sig en as tuff gul biil med värsting motorn!

Är avundsjuk på honom också.

Fast man borde kanske ta körkort innan man kan bli avundsjuk över en bil.

Apropå körkort så får jag snart tillbaka skatte pengar som jag tänkte lägga på körkortet. Sen är det inte mycket pengar kvar som fattas.. ( :


Ye ye, syster yster är här, den andra systern.

Pojkvännen är ute på äventyr idag. Hi Hi

Nu ska syster kolla datorn lite sen ska vi lägga oss i sängen o tjöta.


Imorgon ska vi till morfars grav dårå,

sen får jag se vad som hinns med mer...


Adjö /Susanne

Av Suss - 28 maj 2008 09:58

Halååååe!


Wihoo, träningsvärk!

Borde egentligen åka till gymmet idag med,

men facket tanten ska komma till jobbet idag.

Och vi har ingen aning om När...

Irriterande att behöva sitta och vänta hela dagen på det.

Hela dan blir förstörd / : å jag börjar inte förrens klockan fem..


Igår efter jobbet käkade jag lite mat hos mamma & mormor.

Sen mötte jag upp syrrorna och Rååbin,

gick till Stenstjärn. Råbin hade fått för sig att bada.

Vilket han också gjorde. Brrr c( :
Men faaaen va jobbigt han e när han druckit. Haha



Nu är det inte alls långt kvar till Nadja & Nicklas bebis tittar ut !

Jag kan fortfarande inte förstå.

Nadja ska ha en bebis ! Helt sjuuukt.

Är jäääääätte nyfiken på vad det blir för kön,

så nu får den snart titta ut tycker ja ! ( :
Lilla knytet E>



Imorgon har min morfar varit borta i 5år.

Jag glömmer aldrig den dagen som mamma ringer mig och talar om det.

Jag var med min dåvarande pojkvän, blev helt i chock.

Vi hade inte så himla nära relation, men morfar e alltid morfar.

Imorgon ska vi iaf åka till graven o lägga lite blommor.. ( :



Nu är det sådär stökigt hemma hos mig igen.

Whatafaan, blir tokig! Vart kommer allt ifrån?



Gu så härligt att solen skiner nu.

Synd bara att man inte känner sig så pigg som man skulle vilja.

Apropå det, så måste jag till apoteket o inhandla vitaminer!



Värst va hattigt detta inlägget blev.

Fattar ni att jag känner mig snurrig eller. Hehe


Nu ska jag avsluta här,

ha det så underbart ni kan!


/Susanne

Av Suss - 27 maj 2008 23:54

skit också.

jag känner mig så förvirrad.

när ska jag hitta vem jag är och vad jag vill?



jag saknaaaaar E>




godnatt /Suss

Av Suss - 27 maj 2008 12:49

Ställde klockan på halv nio. Klev upp och åt lite macka o så,

sen tog jag bussen till GYMMET!

Nu ska jag fan komma igång med skiten. Morr'

Solade lite också, eftersom man inte hinner vara ute i solen!..

Kom till gymmet  ca 09:40 åkte därifrån vid 11:50.

Då är solningen & duschningen med.

Hoppas jag får massa träningsvärk ; D


Helvete´s busschaufförer, får dom inte lära sig att köra behagligt?!
Man flyger ju som en liten vante förhelvete. MORR på dom!


När jag kom hem slängde jag ihop en sallad,

som jag nu ätit. Och 2knäcke mackor.


Nu måste jag sminka mig lite sen är det dags att gå till jobbet.

Åh jag som vill se Våra bästa år....) :
Får sminka mig fort så kanske jag hinner se lite iaf!



Jag stör mig som fääääen.

Gör han likadant med alla tjejer kan man ju undra? / :



I natt dog Robin´s mamma´s kompis.

Han söp sig till dötts. Han har legat på sjukan i ett par dagar,

organen har stängt av sig en efter en... / :
Han fick blodförgiftningt och dom kunde bara vänta på att han skulle dö.

Det är jätte hemskt, men han ville ju tydligen detta.

Tänk vad alkoholen kan göra mot en.

Vila i frid Sören , jag kände dig inte men det är sorligt ändåå.


Nu måste jag skynda !!

Tjingeling /Susanne

Av Suss - 26 maj 2008 17:36

fan va kinkig och tjurig jag ska bli hela tiden.

vad är det för fel på mig?! pms barn!! / :
känner mig sån varenda dag. jag förstår inte varför.

efter att jag blivit sur så ångrar jag mig och tycker själv att

det var jävligt löjligt att bli suri för. ehrm''


skulle åkt till gymmet idag,

skulle börjat träna.

men hur blev det me det?
nä. blev inge me de alls! för jag e så j*vla lat!

ååååååååååååh jag vill bara slå på något.

eller så vill jag gråta.


tänk om jag är gravid?
men hurdå?  hahah

jungfru födsel? HAH



jag vill ha en basketboll.

ge mig! nuuuu!


usch tror jag behöver vila en stund så jag blir snäll igen.

morr.


En kinkig /Suss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards