♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under juli 2010

Av Suss - 29 juli 2010 12:43

Hellooou !!



Visst känns det roligare att blogga när man har lite bilder att lägga upp med?

Jag har samlat ihop lite mer bilder:


    Klänningarna kom igår. Gu va nöjd jag är!

www.PaulaMyo.se heter sidan jag beställde dom från om någon känner sig sugen!

Den långa klänningen hade vaddering vid brösten så man behövde inte ha bh under om man inte vill, tjäckt ! Sen var den i den härligaste tyget. Kändes knappt som man hade klänningen på sig, lite lurigt. Hehe!


Den korta var precis så som jag tänkt mig. Me love!

Nu måste jag bli en klänning tjej! Hihih...


    För några dagar sen åkte älskling o jag för att pumpa däcket, vi fick spruta in skumm i däcket för det har läckt ut luft senaste tiden.. Men nu verkar det vara bra!


  Syster var här i förra fredagen när hon kände sig depp.

Vi blev sugna på något så jag slängde ihop en tiger kaka efter många om och men.. Heheh       Åh diska måste man gö efter sig!  


    Det snygga linnet jag fick av Katarina i födelsedagspresent! Och fynd klänningen. Har jag visat den redan kanske? Haha!



Sen var det ju så att jag fyllde 23 i tisdags. Jobbade tyvärr nästan hela dagen.

Jag fick en tårta av moster innan, så gulligt!   mums!

Hon försökte göra chokladpudding tårta som jag typ haft varje år.

Blev hennes egna version. Blev god den med!

Tårtan räckte inte så jag fick baka en ny dagen efter åt min älskling.

Gav bort halva till pappa och en bit till mamma och mormor.

Annars hade han ätit upp hela själv! Hihihi, gottegriis.

Här är den jag bakade  



I tisdags efter gymmet när jag kom hem fick jag en stor bukett blommor av David och två presenter! Hihihi!   den andra presenten var en berlock till mitt pandora armband! Som jag för tillfället inte använder... Måste bli bättre!


  En bild på Robin från, igår? förrgår? Hih, söt!


 


Ehm, det finns folk till allt? Sälja en spiral? Usch.



  Beställde en present åt mig själv,

som mamma och syrrorna iofs skall vara med på. Åh vad jag önskat mig ett sånt halsband! Eftersom jag ville ha det i guld så kostade det en del..

Längtar tills jag får det hem i brevlådan!



Till helgen skall jag ha kalas. Mamma ska göra en smörgåstårta! MMMMMgott!

Längtat som f*n efter det i hur länge som helst.

Kommer lite folk o sen får födelsedagsfirandet vara slut. Hehehe!


Nu kom jag på att jag har en viktig sak att göra, måste skriva rent protokollet från mötet i måndags! Får avsluta här. Skall hinna göra det och slänga ihop nåt att äta innan jag börjar!


Förresten, en sista sak! I natt drömde jag att jag skulle gifta mig! Men inte med David utan någon annan, men vet inte vem för jag såg aldrig personen.

David sprang runt i bakgrunden å irrade runt. Precis innan jag skulel gifta mig började jag stört lipa å sa att jag inte tänkte gifta mig! Jag ville i drömmen att David skulle bryta allt med att säga att jag skulle vara med honom och inte den andre personen. Han kom aldrig å bröt.. Jag var skit ledsen. J*vla konstiga drömmar! Sen drömde jag nåt jätte konstigt om mig och Katarina, vi var inne i ett stort hus, sjukhus eller nåt. Vi åkte hiss hit o dit och sen till slut kom vi ut. Så var alla husen omkring som skyskrapor. Sen plötsligt började alla hus och gator att gå sönder. Paniik. Helt konstigt! Önska verkligen att man kunde spela in alla drömmar så man kunde titta på dom i efterhand. Haha! Sicken tokig film det hade blivit!


Ne nu till renskrivning!

Ha en regnig dag, pok Susannne<3

Av Suss - 26 juli 2010 11:04

Heeej!


Måste erkänna att jag är kass på att uppdatera.

Här kommer lite bilder på grejor jag shoppat senaste:



Svarta strumpbyxor i 5 pack från Maxi för endast 49.90


Loreal spray, curly hair. Jätte bra om man vill att "vågorna eller lockarna" efter duschen skall stanna kvar. Senaste tiden har jag satt upp mitt våta hår mitt uppe på huvudet och låtit det nästan torka så och sen sprayat den på det fuktiga. Blir jätte fint!


Toni Guy torrschampo. Tänkte jag skulle testa å se om det är bra.

Det var den jag blev rekommenderad när jag var hos nagel tjejen senast.

Har inte riktigt hunnit testa den, ordentligt...


Örhängen från JC, 2 par för 19kr styck. Fyndigt! Köpte ju några i förra månaden också. Har nog inte lagt upp dom? Kommer...


Isa dora rouge från Kicks. Dom försökte lura mig! Det stod (189kr, original pris) 149kr på skylten, sen fick jag betala 159! Sa givetvis till så jag fick mellanskillnaden. Bara 10 kr men endå! Rätt ska va rätt.


Franskt manikyr nagellack set,nagel lim och pennvässare från H&M.


Älskling köpte Snabba cash, tycker inte den var så himla bra faktiskt!

Första 5 minuterna hände det massor, hoppa hit o dit. Sen hände ingenting i 50 minuter. Mot slutet hände massor, och sen var det ett jätte konstigt slut.. Hm..

Den var inte värd att köpa.


Sjalarna köpte jag uppe i Strömstad. Fina va!


Den vita klänningen provade jag för flera månader sen på Gina tricot när min moster var med. Storlek 36 trillade ner, mina boobs var för små. Haha!

Nu fyndade jag den i storlek 34, för endast 99 kr! Yaaay!

Ibland skall man ha tur. Hihi


Linnet fick jag i förskotts present utav Katarina!

Spanade på den i torsdags när vi var inne i stan, sen köpte jag den på fredagen.

Eller ja, Katarina gjorde. Hon vägrade ge mig den när vi skulle betala och sa att hon ville ge den som present! Tack så mycket gumman!

Fick förresten ta storlek 34 för att den skulle sitta fint.

Har storlekarna ändrats? Dom som jobba där sa iofs att man kan välja om man vill att den ska hänga lite eller inte. Men endå, de va inte särskilt snyggt me häng?


       


Igår läste jag en blogg, hon hade beställt 2 jääätte fina klänningar från en sida som heter http://www.paulamyo.com , jag kunde inte hålla mig. Beställde dom jag med! Jag är ingen klänning tjej egentligen. Men nu får jag bli det! Hih


    Dessa två klänningarna bor snart i min garderob!  Tjohoo. Me like!


Förresten, har någon tips på BH? Jag har letat som en tok efter en som man kan ta av banden på som helst ska va slät, inte massa krimskrams på och ha lite push up, eftersom man har så små boobs. Hih. Tips tips tips!!




Imorgon fyller jag år. Jobbar från halv två till åtta. KUL!

Det är väl så det är när man blir vuxen. Suck

Ska ha lite kalas till helgen istället.


Nästan ingen har frågat vad jag önskar mig..    

Jag vet iofs inte vad jag önskar mig så det är väl tur det. Hehe

Vad önskar man sig när man är vuxen och har pengar till att köpa det man vill ha?

Det är iofs tanken som räknas. Blir glad för allt.


Idag hade vi förresten möte. Var så orolig att det skulle bli som sist,utskällning..

Blev ingen utskällning. Vi var helt paffa när chefen frågade vad vi ville ta upp.

Var heeelt inställd på skäll och gap.


Är ledig idag så det var inte såå kul att kliva upp för att gå på möte klockan sju!

Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen.

Vill umgås med min älskling men han är på jobbet.
Hans ena kollega är tillbaka från sin semester så nu har han sällskap å tycker antagligen att det är roligare att gå iväg. Hmmm..


Vad ska man göö?

Ne detta får va allt för denna gång.


Pok Susannne<3


Av Suss - 21 juli 2010 14:02

Här kommer ett inlägg med hur mycket bilder som helst från lite olika tillfällen!


                  För några veckor sen när jag passade

Evelina & Robin. Dom fick leka på Alla lekplatser i området.


    Två olika grill tillfällen hemma hos moster.

Hade dessa två söta bilderna på Robin. Gullunge.

(Han dricker inte utav ölen, den var oöppnad o iskall. Gott att slicka på tydligen, hihi)


     


Älskling o jag har varit uppe på Ramberget ett par gånger.

Vi var även vid Majorna´s kyrka. Mysmys..

Fick inte ta någon bild på honom :(


     Syster å jag hälsade på andra systern på hennes nya jobb :)  Käkade glass o väntade på att hon skulle sluta..


           

Jag har varit ute å badat vid lite olika tillfällen.

Smithska udden, Stenungsbaden o så.. :) Härliigt!


  Jag var med David på hans jobb i förra veckan när han hade lite att göra. Flyttade på lite saker från ett lager bara. Käkade glass och Subway. Hih!


                                                                   


En jäkla massa bilder från lördag-måndag som vi var med syster å hennes kille upp till Strömstad där dom hade hyrt en stuga. Bilderna ligger blandat.

Vi var i ett Köpcenter som ligger i Norby. Fanns en gigantisk godisaffär!

Man lät ungefär såhär medans man gick runt å kolla på allt godis " Waaow... Waaaaaaaow! " Det fanns verkligen allting! Dom hade även en sjal/slips affär. Jag köpte två sjalar. Vi grillade å umgicks, hade det allmänt trevligt och mysigt <3


Ja det var väl lite av vad som hänt senaste.

Idag skulle jag å David åkt iväg å shoppat gymskor åt honom, men så ringde det i samma veva som vi tänkte åka. Han blev tvungen att åka på jobb :(

Jag handlade lite åt mormor, sen satt jag där å tjöta ett tag..

Har väntat sen tolv. Åh nu hinner vi inte åka iväg nånstans innan jag börjar jobba. Suck.


Vi har börjat med gymmet igen, funkade inte med "vi springer runt sjön".

Blev lixom aldrig av. Nu kör vi stenhårt denna veckan, vaarje dag förutom helgen!

Kanske fuskar på fredag om vi ska ut å dricka öl med moster. Heh!

Om vi inte hinner träna innan då förståss. Vet inte om jag vill dricka öl heller, eftersom jag ska jobba i helgen :(


På tisdag fyller jag år :) Fyller inget särskilt, jobbar å har inte planerat nåt..

Kanske blir lite kalas eller nåt till helgen där på.


Ha det så underbart i sommar värmen! Njuuuut.


Pok Susannne<3

Av Suss - 14 juli 2010 09:35

:) jag har bara inte haft någon som helst lust att blogga.
Men jag har däremot läst andras. Hih!

Verkar som många av dom på min lista lagt ner bloggandet..


Har inte hänt så särskilt mycket senaste.

Lilla Evelina har fyllt 5 stora år. Hon fick massa fina kläder.

Undra om jag också önskade mig kläder som 5 åring?


Har lite nya bilder, men dom ligger inne på den nya telefonen och jag vet inte

riktigt hur man gör för att föra över dom till datorn..

Är ganska nöjd med nya telefonen, har även bytt mitt abbonemang.

Mitt telenor nummer är nu Tele2 !


Igår när jag kom hem fick jag mig en trevlig överraskning.

David hade städat hela lägenheten :) sånt gillar vi!

Jag har tröttnat på att städa, ett tag gjorde jag ju det varannan dag eller nåt.

Storstädade!...

Men nu för tillfället känns det inge roligt, blir bara sketet med en gång..


Sitter och väntar på solen som väderförslaget lovat!

Hade tänkt att förbättra min bränna.

Fick lagom mycket bränna i måndags när David, syster och jag var vid Stenungsbaden.Vi  var nämligen där på eftermiddagen.

Innan vi åkte dit var jag med David en stund på jobbet. Hih


Ne, funderar på om jag skall äta frukost, här hemma eller hos mormor?

Brötigt att äta hos mormor för jag måste släpa med mig allt så det blir nog hemma idag.


Får se vad dagen har att erbjuda. Hoppas på sol!

Börjar sent idag så det hade varit gött o bara slappa i solen :)


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards