♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Dåligt på att uppdatera... «¬

Av Suss - 26 juli 2010 11:04

Heeej!


Måste erkänna att jag är kass på att uppdatera.

Här kommer lite bilder på grejor jag shoppat senaste:



Svarta strumpbyxor i 5 pack från Maxi för endast 49.90


Loreal spray, curly hair. Jätte bra om man vill att "vågorna eller lockarna" efter duschen skall stanna kvar. Senaste tiden har jag satt upp mitt våta hår mitt uppe på huvudet och låtit det nästan torka så och sen sprayat den på det fuktiga. Blir jätte fint!


Toni Guy torrschampo. Tänkte jag skulle testa å se om det är bra.

Det var den jag blev rekommenderad när jag var hos nagel tjejen senast.

Har inte riktigt hunnit testa den, ordentligt...


Örhängen från JC, 2 par för 19kr styck. Fyndigt! Köpte ju några i förra månaden också. Har nog inte lagt upp dom? Kommer...


Isa dora rouge från Kicks. Dom försökte lura mig! Det stod (189kr, original pris) 149kr på skylten, sen fick jag betala 159! Sa givetvis till så jag fick mellanskillnaden. Bara 10 kr men endå! Rätt ska va rätt.


Franskt manikyr nagellack set,nagel lim och pennvässare från H&M.


Älskling köpte Snabba cash, tycker inte den var så himla bra faktiskt!

Första 5 minuterna hände det massor, hoppa hit o dit. Sen hände ingenting i 50 minuter. Mot slutet hände massor, och sen var det ett jätte konstigt slut.. Hm..

Den var inte värd att köpa.


Sjalarna köpte jag uppe i Strömstad. Fina va!


Den vita klänningen provade jag för flera månader sen på Gina tricot när min moster var med. Storlek 36 trillade ner, mina boobs var för små. Haha!

Nu fyndade jag den i storlek 34, för endast 99 kr! Yaaay!

Ibland skall man ha tur. Hihi


Linnet fick jag i förskotts present utav Katarina!

Spanade på den i torsdags när vi var inne i stan, sen köpte jag den på fredagen.

Eller ja, Katarina gjorde. Hon vägrade ge mig den när vi skulle betala och sa att hon ville ge den som present! Tack så mycket gumman!

Fick förresten ta storlek 34 för att den skulle sitta fint.

Har storlekarna ändrats? Dom som jobba där sa iofs att man kan välja om man vill att den ska hänga lite eller inte. Men endå, de va inte särskilt snyggt me häng?


       


Igår läste jag en blogg, hon hade beställt 2 jääätte fina klänningar från en sida som heter http://www.paulamyo.com , jag kunde inte hålla mig. Beställde dom jag med! Jag är ingen klänning tjej egentligen. Men nu får jag bli det! Hih


    Dessa två klänningarna bor snart i min garderob!  Tjohoo. Me like!


Förresten, har någon tips på BH? Jag har letat som en tok efter en som man kan ta av banden på som helst ska va slät, inte massa krimskrams på och ha lite push up, eftersom man har så små boobs. Hih. Tips tips tips!!




Imorgon fyller jag år. Jobbar från halv två till åtta. KUL!

Det är väl så det är när man blir vuxen. Suck

Ska ha lite kalas till helgen istället.


Nästan ingen har frågat vad jag önskar mig..    

Jag vet iofs inte vad jag önskar mig så det är väl tur det. Hehe

Vad önskar man sig när man är vuxen och har pengar till att köpa det man vill ha?

Det är iofs tanken som räknas. Blir glad för allt.


Idag hade vi förresten möte. Var så orolig att det skulle bli som sist,utskällning..

Blev ingen utskällning. Vi var helt paffa när chefen frågade vad vi ville ta upp.

Var heeelt inställd på skäll och gap.


Är ledig idag så det var inte såå kul att kliva upp för att gå på möte klockan sju!

Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen.

Vill umgås med min älskling men han är på jobbet.
Hans ena kollega är tillbaka från sin semester så nu har han sällskap å tycker antagligen att det är roligare att gå iväg. Hmmm..


Vad ska man göö?

Ne detta får va allt för denna gång.


Pok Susannne<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards