♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under april 2009

Av Suss - 30 april 2009 14:25

Update. . .

Hemma från bilskolan igen, har även hunnit äta kyckling & sallad med min älskling som fick komma hem från jobbet lite tidigare idag :)
Blev inte så mycket körning idag, tur var väl det eftersom jag var alldeles vimsig i huvudet. Vi hade genomgång på lampor och grejerna under motorhuven. Sen fick jag köra och tanka bilen :P   Skojade med Bettan (min lärare)  " Fick jag godkänt på att tanka? " Bettan säger " Hmm njae ne du kunde nog dragit i slangen lite bättre!.. " HAHAH :P   Eller hur. Klarade det galant. Hö hö!


Nu ska jag och darling till centrum för att köpa öl och hämta p piller ;P
Soliga hälsningar Susannne<3

Av Suss - 30 april 2009 10:21

Update.

Kan faaan inte koncentrera mig. Jävla teori!

Hur ska körningen gå idag undrar jag?
Min hjärna är helt urfunktion?


 *


Förut när jag åt frukost kände jag mig plötsligt jätte ledsen.
Men varför? Fatta ingenting. Kändes bara som att jag ville gråta.
(det var iofs en lite sorglig låt på mtv, men endå?)

Hatar såna dagar. Vill bara vara ifred och helst gråta.

Whatafan? :S



Jag vill att David ska komma hem o krama mejj.
Allt känns mycket bättre i hans famn. <3



Blev inget med att åka till bilskolan tidigare.
Jag kan ju endå inte koncentrera mig. Lär väl inte kunna det där heller..
Fan blir så irriterad på mig själv!!




Hejrå.

Av Suss - 30 april 2009 09:20

Lögner ?

Hur kan folk leva i ett förhållande som dom påstås sig inte vilja ha,
egentligen?
Jag vet flera stycken som säger att dom inte vill vara tillsammans med sin respektive. Hur kan man leva i något sådant? Varför inte bara göra slut och lämna personen isf? Det måste vara skit jobbigt att bo/leva ihop med någon som man egentligen inte vill vara med.

Eller är det så att dom ljuger ?

Är dom rädda för att vara ensamma ?


Ibland kan ensamhet göra en gott.
Jag ser tillbaka på mitt egna förflutna och tiden då jag var singel och ensam gjorde mig bara gott.
Nu har jag ju hittat en person som jag verkligen älskar och verkligen vill vara med.. :) 


Känns så äckligt, rent ut sagt att se dessa personer ihop när man får höra av den ena personen att den inte vill vara tillsammans med den andre. Det är så falskt. Hur tänker dom undrar jag?


Nog skrivet om det. Kunde inte bestämma mig imorse hur jag skulle göra, om jag skulle åka till gymmet eller inte. Så nu får det bli att åka till bilskolan och sätta sig innan jag skall köra. Måste ju ta tag i teorin. Om jag bara gör det så kanske jag får en uppkörning/skrivnings tid! :D


Undra om det blir lika underbart väder idag som igår? :) 
Det var helt underbart ända tills man kom till jobbet, där det inte fanns ett uns luft. Mådde f*n dåligt under de 3½ timme jag var där. Kändes inte som att man kunde andas ordentligt.. Tror nog f*n värmen är på. I vintras hade vi ju det så himla kallt, tror nog dom höjde upp värmen då. Skall höra med chefen....



Egentligen vill jag inte skriva för privat här.
Men jag skriver bara kort och gott.

JAG SAKNAR ER MINA SYSTRAR! <3

känner mig ensam och bortglömt.


Puss & kram Susannne<3

Av Suss - 29 april 2009 15:50

Sommaren är häääär!


Idag har dom klippt gräset utanför mig för första gången i år, då är sommaren definitivt här! :D  (svårt ord det där)   Dessutom står termomotern på 23 grader!  Var iväg på stan förut med tjejorna, Nadja,Melina,Veronica,Joline och Malin. Vi satt i solen och käka kul glass o hade det gott. Det är helt underbart med sol! Ni behöver man inte sola solarium längre :P  (eller hur,haha!)  Jag köpte mig en svart bolero och lagade David´s armband. Dom andra köpte inget tror jag? Hitta ett par jätte snygga skor på Dinsko! :D  Men, är det värt 499 spänn för ett par skor som jag inte vet om jag pallar att traska runt i och som jag inte kommer att gå i så ofta? Mja nja, känns onödigt på något sätt. Malin ba "Jo men köp dom köp dom!" :P  Bara för hon kan trippa runt i såna där klackisar utan problem! ;9  Börjar snart jobba, har ätit lite pytt i panna och ägg. Usch vad man inte har lust att jobba när det är såhär fint väder ute! Och vi har en av dom sämsta luftkonditioneringen man kan ha tror ja! Ingen cirkulation över huvudtaget!  Konstigt, på vintern fryser man som f****n och på sommaren svettas man som f****n! :/  Ne nu ska jag diska upp min tallrik.


Pok Susannne<3

Av Suss - 28 april 2009 11:44

Riskettan avklarad!

Sådär ja, då var halkan & riskettan avklarad! 3 timmar satt vi och lyssnade på samma krafs som jag hörde på teori kursen jag gick.. Mer eller mindre.. Killen som höll i det hade ett litet papper på ungefär vad som skulle ingå i utbildningen som var tvungen att vara Minst 3 timmar för att vara godkänt. Tyckte mest han upprepa sig... Hmm? I alla fall så är det klart nu. Teori och uppkörning kvar! Jag tänker ha mitt körkort i sommar!

På kvällen bytte jag drickbacken åt mormor och hjälpte till att låsa på jobbet. David gjorde mig sällskap. Tro ni fan inte att det började regna bara för vi tog en promenad ner dit. Hade varit uppehåll hela dagen så satte det igång just då. Som tur var det bara lite grann. Sen när vi satt i soffan en halvtimme senare bara öste det ner! :P Phew!

Imorse kom jag ääääntligen iväg till gymmet. Det var verkligen på tiden! Tränade i ca en timme, sen solade jag på solariet i A.c
Sista dagen på solkortet. Köper inget nytt, för då mååste jag åka över till gymmet om jag ska fortsätta min solbränna ;P   Bra va! Heheheh
Börjar "tidigt" idag.. Så nu måste jag sätta fart och göra mig redo. Äta något och duscha mig!



Have a nice day!   Pok Susannne<3








 JAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTAAA! <3  BÄSTA SOM HÄNT MIG EVER!

Av Suss - 27 april 2009 09:48

Vad faaaaan?!

David och jag vaknade halv tre inatt av att någon/något ryckte i dörren! Fyfan va rädda vi blev!! De lugnade sig och sen började det igen! David gjorde ifrån sig ett ljud (ifall det var någon människa som gått fel). Det fortsatte! David gick fram till dörren, såg inte någon där. Men ryckandet i dörren fortsatte! Sen såg han att det var GRANNENS JÄÄÄÄÄÄVLA HUND! Den hoppade upp på handtaget. Fatta att vi blev rädda. Där satt hunden i över en timme, hoppade på handtaget ett par gånger. Vi kunde ju inte somna om, eller det kändes rätt meningslöst eftersom vi skulle vakna igen. Till slut flippa David och skällde "woff" i brevlådan, tillslut började hunden skälla ute i trappen och ägarna (ovanför oss) vaknade och fick in hundskrället!  Jävla idioter säger jag bara! Har ringt min husvärd, det är andra gången nu. Frågade om dom Ska bo där, då sa han att dom sagt att dom är på besök.. Det är dom fan inte alls det! :@ GAH! Efter att dom fått in hunden så fick vi lyssna på duns och skrik i över en halv timme-timme också. Stackars David fick inte sova mycket innan han skulle upp.

Nog om det. I helgen har jag jobbat.. I fredags grillade vi på gården.. I lördags efter jobbet på kvällen ringde mormor helt hysterisk och frågade om vi kunde passa Evelina för moster var tvungen att åka till sjukhuset. Då hade hon fått såna smärtor i magen att hon inte orkade mer. Det var ingen bebis utan tarmarna... Usch man blir så orolig!! Tycker så synd om henne <3

Idag skall jag på riskutbilning vid tre-fyra tiden.. Handlar om alkohol och droger.. Vet inte hur jag skall planera min dag innan det... Hmmz? Sola, lata mig, hjälpa mormor att köpa drick back mm?... Helst skulle jag bara vilja lata mig tror jag.. Samtidigt är jag jätte rastlös för att jag är ledig :/ 

Nu ska jag i alla fall äta frukost :)  Varit hungrig sen i natt när vi vaknade.



Puss & kram Susannne<3

Av Suss - 24 april 2009 08:48

Fredag och löning!

Woho äntligen var det fredag, lönen har rullat in på kontot.. ;9
Blev lite paff över min löne spec faktiskt, trodde jag skulle få mindre.. Egentligen ska ju min lön var densamma varje månad, men det beror ju lite på hur månadens dagar faller sig. I nästa månad får jag mindre :(  Bara för min förra jobb helg var påsk och vi öppna och stängde senare/tidigare..

Har glömt att skriva några saker såg jag. Blåsorna på mitt öra visste dom inte riktigt exakt vad det var. Antagligen vanliga herpes blåsor (såna jag brukar få på läppen). Betala 12o spänn för att någon ska säga till mig att jag ska ta något fet salva på bara. Vad som helst, typ vaselin eller nåt. ÖH?
Dom ville iofs att jag skulle ta blodprov så dom kunde se om de va nåt som gör att jag får dessa blåsorna.. De va ju inte jääätte längesen jag hade det sist. Konstigt att det förflyttat sig :S  Men vi fick sitta där så länge och vänta så jag hann inte med något blodprov :9

Sen var det något mer jag skulle skriva om som jag glömt men nu har jag glömt det igen :P Hahahah..
Idag försov sig älsklingen och vaknade när Jag skulle kliva upp istället.. Håller på att tvätta och egentligen borde jag ha städat nu under första svängen men jag fastnade vid datorn. Skulle käkat frulle men så blev det inte heller och nu är det dags att hämta upp första tvätten.. :/ 

Ikväll skall vi grilla med "the gang" ;)  HA HA
Förresten!, moster har haft värkar o andra smärtor senaste veckan typ.. Hon har fått göra extra ultra ljud, blev ju jätte orolig! Men det visade sig vara bra med den lilla bebisen :)   Han har antagligen fixerat sig. Jag tycker att han får komma ut snart. Det är en olidlig väntan! :D  Mycket pojkar som kommer ut nu. Vet redan 3st som kommit och 2-3 som skall komma.. :)  

Ska sola och åka en sväng till stan med syster sen <3  saknar mina systrar.
Känns inget kul att vi umgås så lite som vi gör. Även att vi bor så nära så träffas man typ om man stöter på varandra bara :S  Illa.
Jag älskar er och jag hoppas att ni vet att jag finns här för er. <3<3<3<3


Jag har förresten funderat på att fortsätta på en bok vi gjorde i 9an. "Boken om mig"    Skulle va kul att fylla på den med saker som hänt efter det..  Jag vill ha en skrivare, så man kan göra det snyggt! :P  Så som jag skrev Då, var inte särsilt snyggt. Hehehe...

Ne nu får jag springa ner till tvättis och sen måste jag städa! Måste slita mig får detta monster :P HAHA!


Puss & kram Susannne<3

Av Suss - 22 april 2009 15:05

Update!


Ett dubbel pass blev liiite för mycket.. I slutet var jag änna vimsig, det är så mycket man ska lyssna på, ta till sig och komma ihåg på så kort tid! Sen spänner man sig något fruktansvärt också när man kör med bilskolan.. Eller tja, de gör jag nog nästan alltid när jag kör. Elisabet min lärare tyckte iaf att jag var jätte duktig idag, trots att jag blev så trött i huvudet det sista. Hon sa att nu är det inte mycket kvar med körningen och att JAG MÅSTE TA TAG I TEORIN!! Efter bilskolan åkte jag in till stan för att checka tightsen. Jag kunde inte låta bli att köpa både svarta och vita! Trots att jag egentligen itne har råd att unna mig saker nu.. Men lönen kommer ju iaf på fredag så jag har inte jätte dåligt samvete. He he.. Nu håller jag på att laga Chicken a la king som jag ska vräka i mig innan jag börjar jobba. Gott! De va ett tag sen jag åt det nu.. Måste laga mat nu! Tjingeling pling!

Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards