♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under december 2014

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader.
Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det.

I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :)

Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Storesupport i början på Oktober så from då blev det heltid med dagis.
Jesper trivs så de e väl ingen fara men jag hade gärna varit hemma med honom.

Måndag till fredag hinner man inte med så mycket.
Jobba,middag,mysa,lite tv och sen e det dags att sova igen.
Helgerna tycker jag rusar förbi.
Skönt i alla fall att inte jobba helg! :)

Det har varit mycket förkylningar sen lillen började på dagis. Var o varannan vecka känns det som.
Som tur är har vi svärpäronen som hjälper oss så mycket dom kan.<3

Idag ska vi iväg till bvc för mät & vägning. Känns som han blivit så stor!
Han kan så mycket! :D

För ca en månad sen tog vi bort sidan på spjälsängen. Han bara skrek när man la ner honom i spjälsängen men nu funkar det bättre.
Tyvärr så funkar det inte att natta med saga i sängen än så han somnar bredvid oss på soffan när vi kollar tvn på kvällarna. Huvudsaken e att han somnar tycker jag :)

Han visar vad han vill,säger ja och nej till saker. Vet inte riktigt om han förstår innebörden i orden men det löser sig alltid i alla fall :P
Han försöker att prata och säger en del ord men lite halvt otydligt.
Han tycker nog själv att det låter bra. Hihi!

Vi har låtit honom leka med några bebis spel på ipaden. Bl.a En "Pekbok" ,han har blivit jätte duktig på djur.

Här kommer lite bilder :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards