♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Suss - 3 maj 2008 22:33

Kan man ha sån otur som jag ?

Bet mig fram till i underläppen, igåår.

Hade läkt bra tills idag,

tror ni fan inte att jag biter mig 3 fucking gånger på samma ställe idag !

Fick så jävla ont att jag höll på att börja grina.

Vad då klantigt !?!

Känns som jag har värsta fläskläppen nu. Aootch


Syster å jag åkte iaf iväg till Lerum å skulle hämta post.

Men där fanns inget annat än reklam.

På hemvägen hoppa vi av vid Allum, shoppade galet !

Detta köpte jag, eller investera som jag själv vill kalla det ( ;


* Fodral till mina solglasögon, det är tydligen väldigt tjäckt.

* En penna, så jag kan anteckna allt jag gjort i min kalender.

* En avkylningsplatta till min lap top. Nu ska den må bra även när jag har den i knät nåra timmar. Hehe

* Tre stycken toppar/klänningar/tunikor, whatever.. På gina tricot.

* Ett par kapri jeans. Eller kallar man dom så? Till knät iaf.

* En halterneck bh. Finfint.


Ja det var väl allt. Hehe

Nu får det räcka med shoppandet för denna månaden !!


Pappa mår inget vidare, hans fru har nu gett sig av.

Vet inte vilket som är värst, men det är inget kul att se honom i det tillståndet. Men vad ska lilla jag göra ?? / :

Orkar inte ta på mig mer ansvar nu.. Orkar verkligen inte!


När syster å jag kom hem hade andra syster städat jätte fint här hemma.

Tack så himla mycket E>


Tror jag ska ta en sväng med vovven å sen lägga mig.

Skulle hängt med å festat idag. Men orkar/kände inte för det.

Ska ju jobba för moster imorgon me så det är väl lika bra å hålla sig i skinnet.


Ha det så gott /Susanne

en av dom ( :

Av Suss - 3 maj 2008 11:20

     underbaaart. å mer blir det !

Av Suss - 3 maj 2008 11:16

Haha gu va konstig situation det blev igår.

De vill jag inte sätta mig i någon mer gång.  Haha


Nu måste jag göra mig ordning,

syster å jag ska åka över till Lerum !



Ha de gott / Susanne


P.s   Pappas fru snart fd fru, har nu flyttat..

Nu kan jag äntligen få mitt hem tillbaka !


Hejråå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards