♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Suss - 19 maj 2008 23:20

Tjingeling !


Sicken jäkla daag... Nu är den iaf över!

Hoppas bara att jag inte vaknar klockan fem imorgon bitti me.

Då blir jag skogstokig!

Tänkte täcka för fönstrena bättre iaf.

I värsta fall får jag väl hänga upp dom gamla gardinerna,

som jag lånat av moster ( :  Hoppas hon inte vill ha tillbaka dom än. Hih

Gu va sorglig jag é, har hela frysen full med mat.

Å vad äter jag? Jo nudlar & knäcke macka. Hahaah

Det fick bli dagens middag. Ehhhrm''

Mamma kom förbi å klaga över min disk,

hon tålde inte att se den så nu är den bortaaa ; D

Daviiiiid skulle trollat bort den med sina städar fingrar men nu slapp du de.

Men jag ska nog hitta något annat åt dig att göra. Hehehe


Nu måste jag hänga tvätt,för jag har varit duktig å tvättat ikväll.

Fy bubblan va tråkigt det är!


Sov så gott alla mina skogstomtar

& valpar... (k)


/Suss

Av Suss - 19 maj 2008 06:44

Vaknade *pling* klockan fem!
Jag tänkte bara neeeeeeeeeej.
Blev piggare å piggare till slut gick det bara inte att somna om.
Gick upp tjugo i sex å gjorde lite varm Oboy,
men den va inte varm så länge.
Staffan ringde å tjöta med mig. Det är nog fan bara han som e uppe så tidigt!
Oboy;en hann alltså kallna under samtalet.. / :
Har vilda planer på att åka över till gymmet å trötta ut mig.
Så kanske jag hinner sova någon timme eller två innan jag ska jobba.

Har ni tänkt på en sak?
Nyhets människorna ser j*vligt pigga ut när klockan är sex på morron!
Själv ser man ut som en vandrande vålnad. Hahaha

Nepp, hur ska man göra nu då?
Gymmet eller försöka somna om??


Adjökens /
Sussss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards