♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Suss - 17 maj 2008 15:32

Shit vilken kväll det blev igår.

Jag gick till mormor och åt mat efter jobbet.

Sen promenixa jag bort till pappa & syrrorna en sväng..

Där bjöds det på öl. Vilket inte va någon bra idé känner jag nu i efterhand.

Satt där ett tag till några kompisar hörde av sig å sa att dom skulle till Bordet en sväng.. Å jag va ju så dum så jag åkte dit.

Blev nån öl där & lite dansande.. / :

Sen åkte vi upp till Ranne igen å hade lite efterfest.

Jag fick åka liggandes rätt över alla i baksätet. Typiskt'

Blev lite öl spel.. Vilket inte alls var någon bra idé.

Fan va jag skäms idag. Usch'

Vaknade vid tolv å ringde syrran för att kolla om jag skulle köpa öl.

Men vi bestämde oss för att de räckte igår.

I mitt tillstånd hade jag nog blivit nekad iaf. Hahah

Somnade om och vaknade igen halv två.

Sovit bort halva dagen! / : Shit.

Vill helst inte minnas det sista igår/inatt, men tyvärr så gör jag ju det.

Usch va jag skäms... : $

Ye ye, man lever bara en gång !!!


Nu får faen mina systrar komma hit!

Känner mig ensam.


Adjö /Suss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards