♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Slottskogen å pingviner !

Av Suss - 12 maj 2008 10:26

Igår blev det inte mycket gjort.

Syrrorna, Råbin och jag åkte till Slottskogen,

innan vi kom iväg så käkade vi tjockis mat på donken..

De va inte ett dugg gott.

Sen köpade vi massa goa saker å åkte till Slottskogen.

Först knallade vi runt å tittade lite på djuren, bland annat sälarna och pingvinerna. Jag vill ha en pingvin, så jäkla söta ! Hahah

Efter låång vandring hittade vi en plats att slå oss ner på.

Sjääälvklart så gick ju solen halvt i moln, suck.

Vi mölade lite å hann väl sola en knappt tjugo minuter.

Sen packade vi ihop oss, knallade vidare å kolla på lite mer djur.

Tittade på älgarna å deras nya bebis älgar c( : Himla söta!

Men guuu så lååånga ben dom har. Haha !

Fanns jätte fina påfåglar, jätte vackra.

Vid fem tiden åkte vi till Råbin, hämtade upp lite saker..

Attans vilket skoskav jag fått både från dagen innan å under dagen..

Sen bar det av hemåt, vi gick till pappa allihop å käka mat ( :

Syster å jag bäddade ner oss i hennes säng å tittade på Andra Avenyn.

Fyfan va hemskt, en av tjejerna i serien har blivit ombedd att hjälpa en kille som sitter halvt förlamad att döda honom. Hjälpa honom att dö.

Vad gör man om man blir ombedd att göra en sån hemsk sak?

Tjejen är även väldigt kär i denna killen, så hon vill ju att han ska leva!

Han sa åt henne att om hon inte hjälper honom så ordnar han det själv.

Tänk att det finns människor som verkligen inte vill leva.  Uusch''

På hemvägen traskade jag förbi mamma & mormor.

Tjötade ett braaa tag, om allt möjligt. Som vanligt c( :

När klockan var typ halv tolv var det dags att traska hem !

Bäddade ner mig å tittade på teven tills ögonen gick i kors.

När jag vaknade imorse så hade jag ont över allt kändes det som... ) :

Jag måste ha någon förkyldning som vandrar omkring i kroppen på mig.

Jäkligt jobbigt iaf, känns aldrig som att jag får må helt bra.

Ledig idag iaf, funderar på vad jag ska hitta på.

Kanske åka upp till Nadja å hälsa på eller hmm, vet inte vad jag vill.

BORDE verkligen ta tag i allt här hemma, röjja upp lite.

Jag fattar inte hur jag ensam lyckas stöka till det så mycket / :

Nehepp nu ska jag nog ta mig en dusch å göra mig redo för att ev gå ut !

Ha en bra dag ! /Suss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards