♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 3 maj 2008

Kan man. .

Av Suss - 3 maj 2008 22:33

Kan man ha sån otur som jag ?

Bet mig fram till i underläppen, igåår.

Hade läkt bra tills idag,

tror ni fan inte att jag biter mig 3 fucking gånger på samma ställe idag !

Fick så jävla ont att jag höll på att börja grina.

Vad då klantigt !?!

Känns som jag har värsta fläskläppen nu. Aootch


Syster å jag åkte iaf iväg till Lerum å skulle hämta post.

Men där fanns inget annat än reklam.

På hemvägen hoppa vi av vid Allum, shoppade galet !

Detta köpte jag, eller investera som jag själv vill kalla det ( ;


* Fodral till mina solglasögon, det är tydligen väldigt tjäckt.

* En penna, så jag kan anteckna allt jag gjort i min kalender.

* En avkylningsplatta till min lap top. Nu ska den må bra även när jag har den i knät nåra timmar. Hehe

* Tre stycken toppar/klänningar/tunikor, whatever.. På gina tricot.

* Ett par kapri jeans. Eller kallar man dom så? Till knät iaf.

* En halterneck bh. Finfint.


Ja det var väl allt. Hehe

Nu får det räcka med shoppandet för denna månaden !!


Pappa mår inget vidare, hans fru har nu gett sig av.

Vet inte vilket som är värst, men det är inget kul att se honom i det tillståndet. Men vad ska lilla jag göra ?? / :

Orkar inte ta på mig mer ansvar nu.. Orkar verkligen inte!


När syster å jag kom hem hade andra syster städat jätte fint här hemma.

Tack så himla mycket E>


Tror jag ska ta en sväng med vovven å sen lägga mig.

Skulle hängt med å festat idag. Men orkar/kände inte för det.

Ska ju jobba för moster imorgon me så det är väl lika bra å hålla sig i skinnet.


Ha det så gott /Susanne

en av dom ( :

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards