♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Suss - 2 september 2007 15:19

Åkte me på den där grejen me moster igår.

Hade ingen aning om att vi skulle ända till SÄTILA!, på någon jäkla gegg-fjårtis-raggar plejs! Då hade jag fanimej aldrig åkt med & absolut inte betalat några 15o spänn för att lyssna på snowstorm eller vad dom hette :/


När vi kom fram till den där raggar grejen så upptäckte vi att bilen som stod parkerad framför oss guppade :D He He! Dom hade säkert väldigt trevligt på insidan :P En "vakt gubbe" sa till oss "det är ju gratis parkering"... Hö Hö


Väl inne så insåg jag att det var bara en massa fulla-kåta-gråtande fjårtisar ÖVERALLT! Vi stannade i alla fall ett tag och tog en öl..

Vid två tiden sa jag ne nu åker vi hem!

Och det gjorde vi men innan det fick vi köra hem 2st i sällskapet & innan de skulle dom såklart ha något att käka så vi fick köra dom till statoil.

Vi var väl hemma runt tre tiden, väl hemma innanför dörren slockna vi ganska omedelbart. Syrrorna hade suttit kusinvakt och hade deckat på soffan ,stackare<3

Det enda skojiga med kvällen var att jag träffade Fredrik, en gammal kompis..



Drömde en massa konstigt i natt. Det är rätt skrämmande att jag minns mina drömmar så väl när jag vaknar att jag inte vet om dom är sanna eller ej :O


Idag är det slappar & tvätt dag...

Ska ner o inhandla lite tacos grejer senare.. Gottit! :)


Nu är det duschtajm! Ha de gott :)

Pusselipuss /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards