♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Underbar helg

Av Suss - 26 april 2010 11:04

Underbar helg med min älskling  


Fredag: Åkte in till stan med syster & Katarina. Shoppade lite grann. Jag fick med mig ett par chinos från h&m, rosa jeans från Gina tricot och en svart t-shirt. Var hemma runt tre tiden igen. David hade då hunnit hem från jobbet, jag åkte med honom när han klippte sig. När vi kom hem hann vi inte med så mycket mer innan jag fick rusa iväg till jobbet.. David hämtade upp mig efter jobbet. Jag hade jobbat 3½ timme ihop med den nya killen. Det gick jätte bra.. Vi handlade lite på Maxi sen åkte vi hem och tog det bara lugnt.


Lördag: Hade ställt klockan på tio? Åkte ner till Maxi och köpte oss några grova ciabatta frallor. Jag har börjat äta fil med kesella och banan, det är såå mättande att jag bara orkade äta knappt en fralla sen. Vi gjorde oss redo för att åka ut en sväng. Började med att åka till Blå vitt shoppen, som jag tjatat om. Var inte så skojigt där som jag hade tänkt mig, hehe! David skulle titta efter muggar till kontoret. Men det fanns inte såna som han ville ha. Vi åkte vidare bort till Buttericks för att titta efter jongler bollar, David fick för sig att han ville jonglera. (han gjorde det förr) Dom hade inga "äkta" så vi gick vidare.. Tittade lite snabbt i Gina på jeansen jag hitta på fredagen. Kollade om dom fanns med kortare ben, men det verkar som 32 och 34 är det dom har på ben längden. Iaf när jag kollade på deras hemsida. Kollade även lite andra små affärer, sen åkte vi ner till femmanhuset. Kollade där efter jongler bollar. Slutade med att han köpte "fejk" jongler bollar och en kub på teknikmagasinet. Sen åkte vi till Willy´s för att "storhandla". Haha! 800 spänn för typ ingenting. Blev lite basvaror och grönsaker typ. Hehe! Vi är inte så bra på att storhandla, eller att laga mat. När vi kom hem var jag jätte rastlös men det blev att vi slumra till en stund och när vi vakna så bestämde vi oss för att göra mat. Tog oss varsin öl, sen hörde Håkan av sig. Vi bestämde att vi skulle ses i stan för att ta någon mer öl & spela biljard. Var inne i stan runt halv nio tiden? När vi spelat klart skulle vi gå vidare för att ta någon mer öl. Både David och jag kände oss lite off och inte så sugna på mer öl. Blev en till för grabbarna nere vid centralen sen åkte vi hem. Då hade klockan hunnit bli halv tolv tror jag. Tog vagnen hem. Usch va jag inte tycker om att vistas i stan på kvällarna. Det är alldeles för mycket skumt folk. När vi kom till A.c så var det 17 min tills bussen skulle komma. Det var iskallt ute så vi bestämde oss för att gå. Jag hade ap-ont i fötterna. Typ skavsår både över och under fötterna. Hade inte tänkt mig att promenera den kvällen. Hehe! Vi kom iaf hem till slut. Nerkylda. Gosade ner oss i sängen, käka lite popcorn och somnade. 


Söndag: Hade ställt klockan på 8.00 David´s föräldrar hämtade upp oss runt halv tio. Skulle på kalas hos David´s morfar bortanför Dingle. Vi blev där i ganska många timmar. Träffade massa gamla tanter & gubbar. Tror jag träffade en del av dom förra året. Det var en tant som trodde att David´s pappa var David, när jag presenterade mig och sa att jag var David´s tjej. HAHAH! Vi åt 7 sorters kakor och 2 olika tårtor. Orkade inte ens smaka på allt. Söta saker är inge bra för min mage.. Vi var därifrån vid tre tiden tror jag. Väl hemma tog vi det lite lugnt. Bestämde oss för att äta Kina mat. Handlade med oss lite grejer från Maxi först. Sen hämtade vi maten. Var inte såå gott som jag tänkt mig. Vet inte varför jag inte lagar riktig mat istället! Morr.. Vi blev mätta iaf. David hade köpt med sig cocos mums eller vad dom heter. Såna med vitt skumm i iaf. Som han kletade mig på kinden med och tyckte det var skit roligt. Hehe! Lite kul var det.. Vi bestämde oss för att spela bingo lotto. Givetvis vann vi iingenting.. Mysgos kväll<3 Vid tio tiden tog jag en liten promenad med syster. När jag kom hem igen så hoppade vi i säng. Somnade med David´s armar runt mig. Finns inget bättre!<3<3


Jag älskar dig bejb   


Idag: Vaknade ett antal gånger under morgonen av alla möjiga oväsen. Tror det var sopbilen bland annat.. Lyckades sova vidare och vaknade vid tio tiden. Tror nog jag sover föör mycket. Hum. Är så trött när jag vaknar. Slet mig från sängen till slut. Hamnade framför datorn. Ätit fil med kesella och banan. Nu när jag bloggat klart ska jag ta tag i dammsugan. Måste dammsuga upp all cocos från igår som flög åt alla håll och kanter när jag försökte trycka en sån där cocos grej i ansiktet på David. Heheh! Sen är det väl dags att göra mig ordning och gå till jobbet!


Puss & kram Susannne<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards