♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Suss - 7 april 2010 08:08

  Vart kan jag hitta dom? VILL HAA!

En tjej som handlade hos mig i helgen hade såna på sig.

Fast i verkligheten ser dom snyggare ut?

ÅÅÅH jag vill ha dom!

David tycker såklart att jag inte behöver några nya skor eftersom jag har 185632732675 par. (enligt honom är det så många)

Han tycker att jag borde gå ordentligt i mina skor så att dom inte går sönder. Haha!

Skyllde på att Reebok skorna jag köpte med guldigt på har gått sönder inuti vid hälen. Kan inte gå i dom för det gör svin ont!

Dom andra jag har är gamla och sönder slitna dom med.

Jag tycker det är ganska viktigt att man har fräscha skor. Eller hur!?

Håll med mig   


Funderar på Converse också.
Ljusrosa eller vita?

Vet inte riktigt om Converse är min grej,

men på andra är dom väldigt fina.

Får se vad det blir. Hehe!


Tipsa mig om ni vet vart jag kan hitta exakt dom där Adidas skorna.

Är inte låångt ifrån att åka in till stan å leta efter dom. Heheh


Iaf, jag skulle skriva lite om vad som hänt.

Igår förmiddags körde jag ner mamma till arbetsförmedlingen.

Vi satt i kö i nästan ganska exakt en timme!

Bara för att mamma skulle skriva på sig.

Det tog inte mer än 3 minuter. Så onödigt.

Håller med mamma att dom skulle ha det som förr,

såna som bara ska påanmäla sig borde ha en egen kö!

Efter det skulle mamma handla lite på Lidl, hatar den affären.

Jag fick syn på tele2 försäljare som jag egentligen bara skulle fråga en sak.
Men det slutade med att jag skrev på ett avtal.

Min tanke är att jag ska byta från telenor till comviq.

Eftersom dom jag ringer & smsar mest har comviq!

Hann inte med så mycket mer, fick rusa hem och göra mig redo för jobbet.

Snackade med chefen ang semester, han frågade mig om jag inte skulle ta semester? JOOO absolut sa jag. Men det är det jag undrar över. Alla andra har redan satt sina semestrar, från v25-36 är det upptaget.

När F*N får jag min?! Orättvist.

Vi löste ingenting om det, får se hur det blir. Semester ska jag iaf ha !

Efter jobbet kom min älskling och hämtade mig.

Vi gymmade ca en timme. Körde gå grejen och bandet 40 min sammanlagt.

Bröst maskinen och magövningarna hemma.

Gröt, tv, dusch & bed tajm!



Idag kunde jag inte somna om efter David gick.

Planer för idag är att mamma ska komma hit och hjälpa mig tillaga kyckling!

Funderar skarpt på att åka in till stan en snabbis och kolla skorna!

Det öppnar ju faktiskt om 1½ timme. Hehe


Annars så har jag inte så mycker mer att tillägga!

Pusss Susannne<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards