♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Suss - 14 augusti 2007 01:04

Hellooo.


Dagen började med att jag blir väckt utav att det ringer i min mobil, i andra änden är min CHEF!

Ringa o väcka mig när jag sov som goast!

Gick o la mig vid fyra tiden i natt var inte alls så pigg på att vakna vid strax innan elva!

Såååååååååååklart frågar han om jag inte kan komma in tidigare idag,

när då säger ja? Helst så fort som möjligt svarar han.

Jag hade verkligen iiiingen lust att jobba tidigare.

Had ju tänkt att sova till tolv-ett iaf : P

Men vad gör man inte, sur som en citron klev jag upp och gjorde ordning mig. Traska ner till jobbet, såg ut som en zombie halva dagen!


Jag e rätt trött på att jobba känner jag.

Tänk att man ska jobba ett antal år till och är redan trött påt.

Fy.



Efter jobbet gick jag hem o duscha & gjorde ordning mig.

Moster ville ha med mig in till stan för att kolla på nåt som skulle vara.

Gbg kalaset har ju börjat nu, eller Kulturkalaset som det heter numera.

Låter riktigt tråkigt!

När vi väl kommer in till stan är det typ helt dött, vi hade missat de vi skulle se, så vi traskade uppåt mot Avenyn och hamnade på en restaurang, Lilla London hette det. Där käkade vi & tog en öl.

Våran spårvagn gick precis utanför där. Värsta soft ; )



Nu sitter jag hemma & inväntar syrrorna som är ute och ränner idag igen!

Igår kom dom hem halv fyra!

.. därför bland annat som jag la mig så sent.



Tror ja ska lägga mig på soffan & glo på teve lite,

sen e det nog bed time. GÖ TRÖTT!



Skulle åkt till Motala imorgon men det blir inte så.

Så imorgon blir det Body Pump med Sofie! : )

Yeaah



Men nu får ni ha det så gott,

puss&kram /Susanne.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards