♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Suss - 15 januari 2008 22:45

Hahah min pappa e knäpp han, står o diskar i mörkret! c( :

Iofs e inte jag heller helt normal. Haha


Denna dagen har varit hur lång som heeelst. Känns som 2dagar.

Pappa kom o väckte mig halv nio. Hade egentligen tänkt att sova till nio.

Men men... Vaknade till o klädde på mig, sen traska vi ner till boservice.

Jag lämnade in min lilla "fixar lapp". . Sen traska vi hem till mig igen.

Käkade frukost o jag gjorde ordning mig.

Åkte i till stan, fixade lite grejer.. Bland annat lins vätska till mig.

Fan va sne jag blev, sket i o köpa den i A.c bara för den va så dyr där.

Men sen när jag kom in till stan fick jag faan betala 2ospänn mer än jag brukar.

Sånt kan göra mig jävligt irriterad.


Kom hem. Slappade ett tag, sen gick pappa hem till sig och jag till mormor.

Ringde folksam o fråga vafan jag får en påminnelse från dom för?!

Som svar får jag att den kan jag bara riva för den ska jag inte betala. EH

Varför i h*lvete skickar dom ut den då ? undrar jag.

Pratade en sväng med mamma på vanlig telefon.

Blir tokig på mamma´s kassa sänning ! Du kan ju inte bo i skogen !

Sen skyndade jag mig ner till A.c fixade ut mina p-ringar,

hämtade även lite mediciner till mormor. Ja e sååå snäll c( :

Tittade in på Edels en sväng me, fyndade jätte fina tror det är ljus lycktor egentligen men jag har mitt smink i dom i badrummet. Blev skit bra!

Nu är det äntligen lite ordning i mitt badrums skåp. Och min hylla.

Köpte även ett gö fint nagel lack ( : Har nämligen fått för mig att jag ska börja använda det. Kommit på att naglarna håller sig lite bättre då. Smart ass ( ; Heheh


Sen var klockan ungefär tjugo över fem, skyndade mig hem och bytte om för gymmet. Rusade upp till mormor lämnade hennes medicin och mötte upp Sofie. (Fis, som jag brukar kalla henne annars)

Vi åkte iväg till gymmet o tog oss ett Body pump pass.

Herrejävlar va mycket folk det var !

Alla som satt börja träna som nyårslöfte c( ;

Om en månad eller två är det säääkert lika tomt igen. Hah

Men jag tänker inte vara den som inte fortsätter.

Jag ska ge mig fan på detta, ska ha den där fina kroppen jag vill ha ! sådeså

På hemvägen fick vi fixa lite "ärenden" åt mormor.

När jag kom hem satt pappa o väntade på mig med maten klar !

Han hade gjort spagetti & köttfärsås, jätte gott ( :

När vi hade gäst ett tag så fixade jag det där i badrummet..

Sen fick vi rusa ut i regnet upp till moster o hämta cigg till pappa,

som han "beställt". . Fö vi orkade inte gå ändå till affären c( :

Så affären fick komma till oss istället, hehe. Eller nästan iaf.

Nu har vi bara suttit här, glott på tv. Kollade på den där nya med Carolina Gynning. Hahah, fan va knasig hon é ! c( :

Ska lätt följa det programmet !


Har suttit här en stund nu o tjötat me den dära pöjken.

Förstår mig inte på dig. Haha !

..du kanske är en av "dom".. eller ?

Varför vilja att någon ska ragga på en när man har ett ragg. : /

- " Hur ska man ragga på dig då för att du ska nappa ? "

- " Det behöver ju inte du veta. "

Ehm, nääe ?  : S


Äsch, ska inte grubbla över det där. Det tjänar ingenting till.

Överlever nog dig också. (    :$    )


Usch jag blir så trött på´t.


Nu ska jag göra min pappa sällskap i soffan en stund innan det är dags för sängen. Kommer ha sån jääääävlans träningsvärk imorgon. Ajj ojj ont!

Dom är inte nådigt jobbiga dom där body pump passen ! hejjegud'


Förresten ! När jag kom hem från stan så var allt på min "fixar lapp" uträttat! Fan va bra ! Så snabba brukar dom aaaaldrig vara när man ber om nåt.

Tackar så mycket iaf ! ( :

Ha det underbart / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards