♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Suss - 26 januari 2008 18:27

Igår kväll var det världens kaos åt alla håll & kanter.

Jag ville bara skriiiiiika så allting försvann !

Idag är det lite lugnare.

Åkte in till stan i förmiddags med syster Sofia.

Vi har shoppat som tokar ! Världens mega rea överallt.

Susanne kunde bara inte hålla sig, så det blev en hel del. : D HIH

Två halterneck linnen, ett par baggy jeans, "jogging bralls", en t-shirt med ett tryck på (blondie) & 2st nagelack. Känner mig rätt nöjd.

Kunde köpt lite mer om min plånbok sagt ja. Men det gjorde den inte : P

Måste skärpa mig med shoppandet, ska ju köpa färg också, till sovrummet.

På hemvägen mötte vi upp den andra systern, Viktoria.

I A.c hyrde vi film o handlade lite mat grejer...

Vi ska äääntligen se the notebook <3

Jag känner mig uppspelt & jätte rastlös. Vill egentligen inte alls sitta hemma o kolla på film. Men det verkar inte hända så mycket mer så jag får sitta här. Med mina underbara systrisar <3

Ska nog färga ordning mitt hår lite sen med. Så vi har att göra ikväll.

Skulle vilja festaa, är ju bara ledig varannan helg. Suck'

Men tydligen så festade folket igår, så dom e inte så sugna idaag.

Moster & co ska till klubben så där blir de inget ikväll heller...

Jag får helt enkelt acceptera att det blir en hemma helg. igen.


Nu ska jag beundra mina nyinköpta saker & äta lite food.

Ha en trevlans kväll ! Puss / S



•» Tra-la-la chips, med en smak av italien. rätt goa faktiskt ! c( :


•» Farmor-blå, the new word for farbror blå.


•» På H&M idag; " Kan jag få en kassa te, en kassa te "   - *fniss fniss*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards