♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Suss - 16 januari 2008 22:50

Hade ställt klockan på nio imorse men vaknade jag då?
Nej. Jag stängde av klockan och sov vidare ( :

Vaknade runt tio tror jag.

Bada & duschade, klädde på mig o så sen åkte jag över till gymmet.

Fyfan vad det har blåst mycket idag! Helt gaaalet!

Nästan blåst bort fan.

Efter solningen åkte jag till Nadja´s jobb. Väntade på att hon skulle sluta jobba. Vi handlade o sen tog vi bussen tillsammans.

Hann hem o lämna det jag handlat sen var det dags att rusa ner till jobbet.

Blev lite paff, jobbade med moster idag. Trodde jag skulle jobba med en annan. Är helt förvirrad nu när vi bytt schema.

Kändes jätte skumt att sitta i kassan, har inte gjort det så mycket senaste.

När jag kom hem hade pappa maten klar.

Pannbiff & potatis med brunsås. Mmmm, gott!

Gött o få färdig lagad mat när man bor ensam, hehe.

Tvättat också. Hann inte med allting så får sätta upp en tid imorgon el nåt.


Imorgon har vi möte på jobbet, halv åtta! Phew'

Sen börjar man inte jobba förrens klockan fyra. .


Ne nu va de e inget skoj att blogga mer.

Ha de gött haj / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards