♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Suss - 5 mars 2008 16:37

Hahhaha så fult, Nadja & jag sitter på Mc donalds, en liten praktikant springer runt o städar av borden. En tjej som sitter bredvid oss går för att hämta ketchup och lämnar hälften av sin mat kvar vid bordet. Den lilla praktikanten tar duktig brickan och slänger det som är kvar. Tjejen kommer tillbaka och får se att brickan med maten på är borta! Hon frågar den lilla praktikanten om han hade slängt hennes mat?! Vah har jag slängt din mat?! Slutar med att tjejen får helt ny mat och den lilla praktianten går iväg och skäms. HA HA HA HA. Det var fan skoj!

För övrig så är jag jävligt grinig idag. Arg ledsen och besviken! Vill bara skrika, har babblat av mig hos både mamma & mormor även Nadja. Inte fan hjälper det för problemen finns ändå kvar. Jag orkar inte detta mer, får damp!

Nu måste jag kila iväg till jobbet, upp med hakan & humöret som mormor brukar säga!

Adjö / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards