♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Suss - 28 augusti 2008 11:11

Imorse , närmare bestämt klockan tre imorse åkte min Daviiid ifrån mig.
Jag vill inte att han ska åka någonstans utan miig : (
Igår låg vi bara o hade det jätte mysigt. Till slut somnade vi tyvärr,typ kl o1!
Det var inte mycket sömn David fick,men han kan säkert sova på flyget.
Han ska ju trots allt sitta på de där jäkla planet i 1o timmar!

Varför gör det så ont i kroppen när man är kär.
Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom !

Har tvingat syrrorna att göra mig sällskap här hemma.
Dom får faen turas om att sova över!
Annars kommer jag ligga å gråta mig till sömns varenda natt.
Å det vill ju ingen, eller hur? : D


Skulle som vaaaanligt åkt till gymmet imorse.
Men jag valde att ligga på soffan å tycka att mina lår e feta.
Varför e jag så förbannat LAT?!

Jag vet ju att jag mår bättre av att åka dit.
Köpte ju ett busskort igår med, så jag skulle känna mig lite tvingad att åka.
Men jag känner mig inte tvungen till någonting.


Funderar på att ta en powerwalk innan det är dags att gå in i duschen och börja göra sig ordning för jobbet !!

Det är väl en bra idé. Skulle behöva handla nåt att äta innan också..
Sugen på sallad faktiskt, med bullgur kanske ? : 9

Då får jag nog sätta fart nu om jag ska hinna !


Ha det så gott ni kan /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards