♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 21 september 2009

2oo9 o9 21

Av Suss - 21 september 2009 11:04

Hej igen!


Parkerings tanten var hemma med vård av barn idag, så där blev ingenting uträttat idag heller..

Idag är jag allmänt jävla lat. Känner inte för att göra någonting..
Skiter i gymmet fast att jag borde gå dit! :/  fyfyfy..


Tänkte hoppa in och ta mig ett bad men så fastnade jag här vid datorn, började rensa massa ego bilder..

Min moster brukar säga att jag och min syster är dom enda som har massa bilder på sig själv, är det så?
Eller finns det fler än syrran & jag som har det?

Jag gissar på att det finns massa fler som har det, men kanske inte alla som erkänner det? :P


Är det bra eller dåligt att man har mycket bilder på sig själv ?
Min moster får det att låta som något dåligt. Men det är väl bra om man har självförtroende och tycker om sig själv? :P Haha! Kommentera gärna min fråga.


Har haft vansinnigt ont i mina handleder senaste veckan, i helgen kunde jag inte lyfta i vissa saker :S  Det är inte klokt att man får såna skador av att sitta i kassa mycket. Jobbat i ca 3 år, hur fan kommer det då vara om ytterligare 3 år? Syrran´s kompis mamma har jobbat i kassa länge. Henne vill dom stel operera pga skador hon fått av att sitta i kassa! :/  Hjälp! Så vill man ju inte att det ska sluta.


Ne nu får jag väl hoppa in i badet, måste börja göra mig klar för jobbet. Som jag inte har någon som helst lust att gå till. Tänker ibland och undrar om chefen eller hans dotter kanske får tag i min blogg och läser detta. Det struntar jag faktiskt i! För det är så jag känner. Trött på´t!!


När man sitter såhär hemma, ensam o vräker på med musik så börjar man alltid fundera så mycket. Slutar alltid med att jag känner mig helt depp o känner att livet är skit. Varför gör man så? Varför tänker man så?

ÄH! Hej me er.


Pok Susannne<3

 
 
K

K

21 september 2009 15:37

Ett schampoo, balsam m.m som jag köpte hos frisören senast jag var där .. Tar ju ett tag för håret att vänjas sig vid nya produkter.

http://kyshtomat.blogg.se

 
K

K

21 september 2009 18:05

Kanske dags att söka nytt jobb då?! ..som är mer ergonomiskt för kroppen!

http://kyshtomat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards